اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، با اشاره به اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد در استان گفت: این طرح از روز شنبه هفتم بهمن آغاز شد و تا روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، بهزاد کیامهر امروز _دوشنبه نهم بهمن_ در جلسه تشریح اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نظر دارد با اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد «یاوران مسجد» اقدام به ایجاد و توسعه شبکه مدیران، کارکنان، کانون‌های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرده و در واقع به تشکیل حلقه‌های میانی در سطح مساجد کمک کند.

وی با بیان اینکه این طرح با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون‌های مساجد اجرا می‌شود، افزود: افزایش تعداد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، افزایش تعداد کانون‌ها در سطح کشور، زمینه‌سازی برای پیوند شبکه کانون‌های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم کردن بستری برای ارائه خدمت به بچه‌های مسجد از جمله اهداف اجرای این طرح ملی است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان ادامه داد: مهمترین هدف در این طرح حمایت از بچه‌های مسجد به واسطه ثبت اعضا و تکمیل کادر و ارکان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد است.
کیامهر با اشاره به اینکه کانون‌ها می‌توانند از طریق ثبت نام عضو در سامانه، تکمیل مشخصات فردی اعضا و افزایش اعضا در قرعه‌کشی شرکت کنند، گفت: اعضای کانون‌های مساجد استان با کسب حداقل ۵۰ امتیاز در هفته می‌توانند در قرعه‌کشی شرکت کرده و از جوایزی نظیر لپ تاب، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و غیره بهره‌مند شوند.
وی زمان اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد را هفتم بهمن تا یازدهم اسفند سال ۱۴۰۲ اعلام و اضافه کرد: طرح باشگاه بچه‌های مسجد در سه سطح «ستادهای استانی»، «سطح کانونی» و «اعضای کانون‌ها» اجرا می‌شود که سطح کانونی شامل «کانون‌های راهبر»، «کانون‌های معین» و «کانون‌های همگروه» است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با بیان اینکه قرعه‌کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شرط ورود به قرعه‌کشی، کسب حداقل امتیاز در هر هفته بوده و نتایج قرعه‌کشی یکشنبه هر هفته از طریق سایت بچه‌های مسجد اطلاع‌رسانی و جوایزی اهدا می‌شود.
کیامهر ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مجموعه ستاد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، شاهد افزایش کیفی و کمی کانون‌ها و همچنین اعضای کانون‌های مساجد استان باشیم.
کد خبر 724023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.