رفع تصرف اراضی ملی ۸۰ میلیارد ریالی در رودسر

فرمانده انتظامی استان گیلان از رفع تصرف چهار هزار متر مربع به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال در یکی از روستاهای شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: پلیس در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست بردن در اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر خبر داد و افزود: تحقیقات برای اطمینان از صحت موضوع آغاز و کارآگاهان پلیس آگاهی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم چهار هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده است، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی با بیان اینکه کلیه آثار تجاوز و رفع تصرف زمین مورد نظر با حکم قضائی جمع‌آوری شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کد خبر 723750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.