مکان‌هایی خاص برای تبلیغات کاندیداها در سطح شهر مشخص می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت: با هماهنگی شهرداری کرمانشاه، مکان‌هایی خاص برای تبلیغات کاندیداها در سطح شهر مشخص خواهد شد که می‌توانند تبلیغات خود را در آن محل انجام دهند، لذا از کاندیداها درخواست می‌شود که در بحث تبلیغات باعث ایجاد آلودگی بصری در سطح شهر نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی، امروز_یکشنبه هشتم بهمن_ در همایش پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور جمعی از کاندیداهای حوزه انتخابیه کرمانشاه در دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس باید با قوانین انتخابات آشنایی داشته باشند، اظهار کرد: اگر کاندیداها نسبت به قوانین انتخابات، تبلیغات و فرآیندهای آن آشنایی داشته باشند، کمتر به سمت جرایم و تخلفات خواهند رفت.

وی در ادامه افزود: از همه کاندیداها می‌خواهیم که اسامی رؤسای ستادهای انتخاباتی و آدرس محل ستادهای خود را در اختیار فرمانداری قرار دهند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: هر کاندیدا می‌تواند یک ستاد مرکزی در حوزه انتخابیه خود و در هرکدام از مناطق هشتگانه شهرداری هم یک ستاد فرعی داشته باشد، همچنین در بخش‌ها و روستاها هم می‌توانند ستادهای انتخاباتی دایر کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخاباتی بانوان هر کاندیداها هم می‌تواند در دل ستادهای مرکزی و مناطق هشتگانه هم فعالیت داشته باشد.

آمویی در ادامه با تاکید بر اینکه کاندیداها مجاز نیستند که در هر جای از شهر ستاد برپا کنند، گفت: مکان‌ها و مسیرهایی در سطح شهر وجود دارد که برای دایر کردن ستادهای انتخاباتی ممنوعه است، لذا ما لیست این مکان‌ها و خیابان‌ها را در اختیار کاندیداها قرار می‌دهیم تا در آنجا ستادی برپا نکنند.

وی افزود: با هماهنگی شهرداری کرمانشاه، مکان‌هایی خاص برای تبلیغات کاندیداها در سطح شهر مشخص خواهد شد که می‌توانند تبلیغات خود را در آن محل انجام دهند، لذا از کاندیداها درخواست می‌شود که در بحث تبلیغات باعث ایجاد آلودگی بصری در سطح شهر نشوند.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: اگر هرکدام از کاندیداها در بستر فضای مجازی هم قرار است ستادی دایر کنند، باید آن را هم به فرمانداری اعلام کنند.

وی به ظرفیت‌های در نظر گرفته شده در رسانه ملی برای تبلیغ و بیان برنامه کاندیداها هم اشاره کرد و گفت: همچنین رایزنی‌هایی صورت گرفته تا فضای تبلیغات محیطی سطح شهر به صورت عادلانه در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

آمویی در ادامه اضافه کرد: طبق قانون انتخابات کاندیداها باید برای بحث تبلیغات خود شفافیت مالی داشته باشند، لذا هزینه‌هایی که می‌کنند مورد رصد قرار خواهد گرفت.

کد خبر 723747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.