تا پایان انتخابات در مبارزه نفس‌گیر با دشمنانیم

استاندار اصفهان با بیان اینکه از امروز تا پایان انتخابات در یک مبارزه نفس گیر با دشمنان هستیم، گفت: باید مراقب باشیم دشمن گردو را به عنوان گوهر به ما نفروشد و مراقب پروپاگاندهای رسانه‌ای باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی بعد از ظهر امروز _ یکشنبه هشتم بهمن _ در نشست نمایندگان احزاب، تشکل‌ها و فعالین سیاسی استان اصفهان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ناامید سازی و ندیدن دستاوردهای بعد از پیروزی انقلاب تله دشمن است و این ناامید سازی در بین نخبگان سیاسی جامعه هم اثر داشته است و باعث می‌شود در تصمیمات بعدی نتوانند اهداف و آرمان‌هایی را که انقلاب به دنبال آن بوده را پیاده سازی کنند.

وی افزود: در این چند سال کارهای زیادی انجام گرفته است، کشوری که در دهه اول انقلاب پزشکان خود را از کشورهای پاکستان، بنگلادش و هندوستان تأمین می‌کرد امروز به جایی رسیده که فقط در بیمارستان زینبیه اصفهان در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ توریست برای درمان پذیرش کرده است، در هفته چندین پرواز از کشورهای حوزه خلیج فارس به شیراز برای درمان صورت می‌گیرد که نشان دهنده تغییرات بعد از پیروزی انقلاب است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های دشمن تلاش کرده‌اند در حوزه علم و فناوری دستاوردهای ایران اسلامی را ناچیز جلوه دهند، گفت: در پیشرفت علم به ویژه در حوزه موشکی به جایی رسیده‌ایم که می‌گویند موشک‌های هدایت شونده‌ای که روسیه در اوکراین استفاده می‌کند ساخت ایران است.

وی تاکید کرد: مسئله عوض شده است؛ روزی مراقب ما بودند که کسی به ما چیزی نفروشد و امروز مراقب‌اند ما به کسی چیزی نفروشیم و تحسینی بیش از این از جمهوری اسلامی ایران نمی‌توان کرد، بی انصافی است اگر در مسیر حرکت این پیشرفت‌ها را نبینیم.

مرتضوی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت و خدمات جز هشت کشور اول جهانیم، گفت: اتفاقاتی که در این چهل سال افتاده، حتی اگر مبتنی بر اطلاعات و داده‌های رسانه‌های بیگانه باشد، انصافاً قابل دفاع است.

وی لازمه قضاوت را تحلیل درست موضوع دانست و با بیان اینکه در رسیدگی به برخی مسائل ضعف داریم، اضافه کرد: متأسفانه از آرمان‌ها و ایده آل‌ها فاصله داریم اما باید مراقب باشیم دشمن گردو را به عنوان گوهر به ما نفروشد و مراقب پروپاگاندهای رسانه‌ای باشیم چرا که در زمینه رسانه ضعف داریم.

استاندار اصفهان با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم و حضور رئیس دولت در بین مردم با آن جمعیت‌های مثال‌زدنی، از تلاش‌های شبانه روزی هیئت دولت در حل مشکلات مردم گفت و افزود: نرخ بیکاری در تابستان ۱۴۰۰ در کشور از ۲.۶ به ۷.۶ رسیده است؛ طی دو سال گذشته در استان اصفهان نزدیک به ۵۰۰ واحد صنعتی و اقتصادی به کار برگشته و از رکود در آمده‌اند و نرخ رکود از ۱۲.۴ به ۸.۶ رسیده است؛ همچنین بعد از ۱۰ سال مجموعه پلی اکریل یک سال و نیم است که روی پای خود ایستاده است.

وی اضافه کرد: در اصفهان صادرات غیر نفتی ما در سال ۱۳۹۹ از ۳۵ میلیارد دلار به ۵۳ میلیارد دلار در سال جاری رسیده و واردات از ۳۸.۹ به ۵۲.۶ رسیده است.

مرتضوی با بیان اینکه روزی میزان صادرات نفت در روز معیاری برای تعویض وزیر نفت بود، گفت: فروش نفت از ۲۰۰ هزار بشکه در روز به یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است که عمده آن خوراک واحدهای صنعتی اقتصادی فرآوری کننده این ماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی د و سال اخیر نرخ رشد اقتصادی ما از ۰.۶ به ۴ رسیده است، ابراز کرد: در این رابطه رشد نقدینگی از ۴۲.۸ به ۲۵ رسیده است که نشان دهنده مدیریت این خطر خانمان سوز است؛ دولت یازدهم با حدود ۴۷۹ هزار میلیارد تومان حجم نقدینگی آغاز به کار کرد و در پایان با ۳,۸۲۰ میلیارد تومان حجم نقدینگی و بدهی فراوان دولت را تحویل داد اما امروز شاهدیم دولت سیزدهم به طور متوسط روزانه بین ۱۳ هزار تا ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی دولت‌های قبل را صاف می‌کند.

استاندار اصفهان با اشاره به موضوع آب تشریح کرد: در موضوع آب چند پروژه توسط دولت سیزدهم انجام شده است که یکی از مهمترین آنها انتقال آب از دریای عمان بوده است؛ برای این پروژه شش ماه مطالعه شده و در مرداد سال گذشته اجرای آن شروع شده است و در مهرماه امسال گزارش اتمام ۵۰۰ کیلومتر آن داده شد که اتمام ۵۰۰ کیلومتر آن مانده است.

وی با بیان اینکه در بخش تولید برای نزدیک به ۱۷۱۰ واحد برنامه توسعه‌ای پیاده کردیم، افزود: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و دشمن تلاش دارد ما را از ادامه مسیر باز دارد؛ یا باید انتخابات کنیم که در انتخابات شرکت کنیم یا انتخاب می‌کنیم که در صف دشمن بایستیم و جایی که صهیونیست پلید نشان می‌دهند قرار گیریم.

مرتضوی با بیان اینکه باید به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ بدهیم، گفت: امروز رهبر انقلاب برای حضور در انتخابات با جهاد تبیین دعوت می‌کند؛ اگر کسی نمی‌تواند به ندای رهبری پاسخ بدهد باید از این موضع فاصله بگیرد؛ ما باید به وظیفه خود با فعال‌سازی هیئت‌های اجرایی عمل کنیم؛ در قانون قاطعیت داریم و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

وی انتخابات پیش رو را به‌سان گردنه احد توصیف کرد و ابراز کرد: این جلسه اتمام حجت بین ما و شما است و وظیفه و مأموریت شما در برابر ندای نایب امام زمان (عج) مشخص است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: از امروز تا پایان انتخابات در یک مبارزه نفس گیر با دشمنان هستیم؛ با هیچ مدیرکلی عقد اخوت نبسته‌ایم و در مسیر خود در حال هدایت و حمایت افراد برای رسیدن به حداکثر ظرفیت آن‌ها یا حذف آنها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: رتبه استان در بین استانداران کشور رتبه عالی است و برای خدمت به مردم روز شماری می‌کنیم.

کد خبر 723729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.