نورافکن تمایلی به جدایی از سپاهان ندارد

به‌رغم انتشار اخباری مبنی بر اینکه امید نورافکن، ساز جدایی از سپاهان را کوک کرده است و تمایل دارد به استقلال بپیوندد، پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع کذب است و نورافکن تمایلی برای جدایی از جمع طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چندی پیش امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان در یک گفتگوی تلویزیونی زمانی‌که مجری برنامه در لابلای صحبت‌های این بازیکن به یکباره از او پرسید «دیروز باشگاه استقلال بودی؟» نورافکن پس از مکث چند ثانیه‌ای برای درک بهتر سوال مجری، با تعجب پرسید: «جان؟» که مجری دوباره سوال خود را تکرار کرد و گفت: «دیروز باشگاه استقلال بودی؟ یک صحبت‌هایی مطرح شده بود…» که نورافکن با خنده پاسخ داد خیر.

سپس مجری برنامه با خنده، نورافکن را سوال پیچ کرده و پرسید «چرا اینجوری گفتی نه؟ دیروز (باشگاه استقلال) بودی یا نبودی؟ راستشو بگو» در ادامه نیز این بازیکن با خنده پاسخ داد: «نه آقا… مشکل خاصی نیست».

پس از این صحبت‌ها مجری از نورافکن پرسید که چرا درباره جدایی بازیکنان سپاهان شایعات درست می‌شود که او گفت: ما یک جمله خیلی خوب از مورایس یاد گرفته‌ایم که می‌گوید الان که اینجا هستم را در نظر بگیرید. من الان در اصفهان و مقابل شما نشسته‌ام صحبت می‌کنیم. بعد از این برنامه نیز تمرین دارم و به فکر بازی بزرگ الهلالم و در خدمت هستیم با افتخار.

یکی از رسانه‌ها دقایقی پیش مدعی شد «حضور بازیکنان پرتعداد در خط هافبک سپاهان از یک‌سو و نیاز این باشگاه به کاهش سقف بودجه از سوی دیگر باعث شده است تا نورافکن تمایل داشته باشد از این باشگاه جدا شود تا بتواند بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کند و حتی این موضوع از طریق نورافکن به‌گوش مدیران باشگاه رسیده است.»

نورافکن تمایلی به جدایی از سپاهان ندارد

با توجه به اینکه امید نورافکن طی فصول اخیر یکی از مهره‌های تأثیرگذار باشگاه سپاهان بوده است، بارها رسانه‌ها مدعی درخواست نورافکن برای جدایی از سپاهان بوده‌اند، اما هیچ‌گاه این اتفاق رخ نداده است. پیگیری‌های خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد این‌بار نیز این موضوع به‌هیچ‌وجه صحت نداشته است و نورافکن تمایلی به جدایی از سپاهان ندارد.

کد خبر 723638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.