کسب رتبه برتر شهرداری اصفهان در نمایشگاه شهریران

معاون اداره کل روابط‌عمومی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با توجه به توانمندی‌ها و خدمات در حوزه مدیریت شهری توانست جایزه شهید باکری و کسب رتبه برتر در اولین نمایشگاه «شهریران» را از آن خود کند.

مهدی مطیعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان با توجه به توانمندی‌ها و خدمات در حوزه مدیریت شهری توانست جایزه شهید باکری و کسب رتبه برتر در اولین نمایشگاه «شهریران» را از آن خود کند.

وی با اشاره به رونمایی از پویش «به نام شهید» در نمایشگاه شهریران افزود: غرفه شهرداری اصفهان از این پویش برای اولین بار در کشور به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، رونمایی کرد.

معاون اداره کل روابط‌عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سایر موارد مورد نظر برگزارکنندگان نمایشگاه نتایج قابل قبولی به‌دست آورده، حضور کارشناسان مرتبط در زمینه‌های مختلف، ارائه گزارش و آمار مستند، ارائه جامع توانمندی‌ها و اقدامات صورت گرفته، همچنین ارائه صحیح تصویری از اقدامات مورد نظر شهرداری از پروژه‌های پیش رو از جمله معیارهای انتخاب غرفه برتر در میان سایر کلان‌شهرها بوده است.

مطیعی فرد با بیان اینکه برنامه‌ریزی جهت حضور در اولین نمایشگاه شهریران حاصل جلسات کارشناسی و آماده‌سازی مستندات بوده است، تصریح کرد: تجربه حضور موفق در این نمایشگاه می‌تواند در سایر نمایشگاه‌های دیگر به اجرا گذاشته شود.

کد خبر 723612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.