آغاز فعالیت ۱۴۰۰ غرفه عرضه مستقیم کالا در البرز از ۱۰ بهمن

استاندار البرز با بیان اینکه ۱۴۰۰ غرفه عرضه مستقیم کالا از دهم بهمن فعالیت خود را آغاز می‌کنند گفت: تیم ویژه نظارتی برای کنترل و مدیریت تهیه، توزیع و کیفیت میوه در ایام پایانی سال در استان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نمایشگاه‌های بهاره و عرضه کالا با هدف تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، زودتر از موعد آغاز می‌شود.

وی افزود: حدود ۱۴ نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم کالا با بیش از ۱۴۰۰ غرفه در سراسر استان از دهم بهمن برپا می‌شود و ضرورت دارد اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت گیرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تهیه، توزیع و کیفیت میوه ویژه ایام پایانی سال باید تحت کنترل تیم نظارتی متشکل از مأموران دستگاه‌های مربوطه باشد و لازم است غرفه‌های توزیع میوه در ایام پایانی سال با همراهی شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی استان در سراسر البرز برپا و فعالیت غرفه‌داران رصد شود.

عبداللهی با اشاره به ضرورت ایجاد محل دائمی عرضه پوشاک اسلامی با توجه به تقاضای مردم، تاکید کرد: اداره کل صمت و شهرداری‌های استان باید مکان دائمی، مناسب و درخور برای عرضه پوشاک اسلامی پیش‌بینی کنند.

وی گفت: راه‌اندازی غرفه عرضه پوشاک اسلامی در نمایشگاه‌های ایام پایانی سال نیز از جمله مواردی است که باید در دستور کار برگزارکنندگان قرار گیرد.

استاندار البرز با تاکید بر اهمیت نظارت ویژه بر عرضه محصولات غذایی، رستوران‌ها و غذاخوری‌های استان اظهار کرد: واحدهای متخلف باید شناسایی و اعمال قانون شوند و واحدهای نمونه نیز مورد تشویق قرار گیرند.

عبداللهی اضافه کرد: صنوف خوشنام و شاخص البرز لوح تقدیر رتبه‌بندی شده مشترک اداره کل صمت، اتاق اصناف و اداره بهداشت را دریافت می‌کنند.

کد خبر 723599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.