تمدید و تقسیط بدهی املاک دارای حکم تخریب در کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در اجلاس روسای شورای اسلامی کلان‌شهرها خواستار تمدید و تقسیط بدهی املاک دارای حکم تخریب ماده ۱۰۰ قبل از سال ۱۴۰۰ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرج، مسعود محمدی صبح امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ در حاشیه هفتادمین اجلاس مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور که به میزبانی شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات جاری شهرها و تبادل اطلاعات در راستای کاهش معضلات و ارائه خدمات بهتر به شهر و شهروندان انجام شد.

وی افزود: پیشنهاد شورای اسلامی کرج در خصوص تمدید فرصت اجرای تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ و تقسیط بدهی برای املاکی که تا پایان سال ۱۴۰۰ دارای حکم تخریب یا اعاده در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها هستند، مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: مقرر شد مکاتبه‌ای به امضای رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی انجام شود و امید می‌رود در راستای تعیین تکلیف نهایی املاک دارای حکم تخریب و کاهش فشار مالی بر مالکان با تغییر شیوه پرداخت مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی ادامه داد: البته درآمد ناشی از اجرای این موضوع در حوزه حمل‌ونقل عمومی در شهرها که از نیازهای اصلی و مطالبات بحق شهروندان است، هزینه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: با پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرج و مصوبه اعضا در کمیسیون عمران و توسعه شهری، مقرر شد اقدامات و تشریفات لازم انجام شود تا مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه نسبت به شناسایی و انتقال تصدی‌های قابل واگذاری به شهرداری‌ها با رویکرد مدیریت یکپارچه شهری با پیشنهاد مجموعه‌های راهور، آبفا و برق با رویکرد برنامه‌ریزی، تصمیم‌سازی و اقدام هماهنگ و به‌موقع انجام شود.

کد خبر 723581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.