تورم لحظه‌ای برای پروژه‌های عمران شهری مشکل‌ساز شده است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه گفت: امروز تورم لحظه‌ای برای پروژه‌های عمران شهری مشکل‌ساز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نقی کریمی امروز _شنبه، هفتم بهمن_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه و در مراسم تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: از شهردار و مجموعه خدوم شهرداری که در تدوین بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری زحمت کشیده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: تحمیل یک سری فضاهای آموزشی، ورزشی و فرهنگی از سوی شورای مسکن و شهرسازی برای شهرداری می‌تواند بار مالی داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تشکیل کارگروه تخصصی در شهرداری برای احقاق حق و حقوق شهرداری از نهادهای دولتی لازم و ضروری است.

کریمی ادامه داد: حق و حقوق و مطالبات مدیریت شهری از دستگاه‌های دولتی محقق نشده است.

وی با اشاره به بودجه ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه تصریح کرد: تدوین ۵۶ درصد از بودجه سهم عمرانی و ۴۴ درصد سهم جاری از بودجه سال ۱۴۰۳ یک نقطه قوت و اتفاقی میمون برای شهر ارومیه است.

کریمی عنوان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در بررسی سریع و دقیق لایحه عوارض و بهای خدمات شهرداری نهایت تقدیر و تشکر را دارم؛ امروز تورم لحظه‌ای برای پروژه‌های عمران شهری مشکل‌ساز شده است.

کد خبر 723484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.