۷۲ هزار و ۵۸۶ مورد تماس با مرکز اورژانس تهران طی یک هفته

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از افزایش ۱۲۲ درصدی حوادث گازگرفتگی خبر داد و گفت: طی یک هفته گذشته ۷۲ هزار و ۵۸۶ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شد که ۶ درصد افزایش نسبت به هفته ماقبل آن داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسماعیل توکلی اظهار کرد: طی هفته گذشته، بیست‌ونهم دی تا ششم بهمن‌، ۱۹۳ نفر در حوادث گاز گرفتگی دچار مسمومیت شدند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی بیمارستان گاندی از حوادث مهم هفته گذشته است، افزود: طی هفته گذشته ۲۵ هزار و ۶۱۱ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: در این مأموریت‌ها هفت هزار و ۵۲۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که ۲۳ درصد نسبت به هفته ماقبل آن افزایش داشته است.

توکلی ادامه داد: طی یک هفته گذشته ۷۲ هزار و ۵۸۶ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شد که ۶ درصد افزایش نسبت به هفته ماقبل آن داشته است، از این تعداد تماس‌ها چهار هزار و ۱۱۹ تماس‌ها مزاحم تلفنی بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، سه هزار و ۵۵۳ مورد حوادث ترافیکی و ۲۲ هزار و ۵۸ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: اورژانس هوایی نیز سه سورتی پرواز داشته که در پی آن سه نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

کد خبر 723478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.