آغاز عملیات ساماندهی بوستان‌های محلی منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای کمک به بهبود وضعیت پارک‌ها و اصلاح ساختار فعلی فضای سبز عملیات بهسازی و ساماندهی بوستان‌های محلی سطح منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اهمیت بوستان‌ها به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی شهروندان اظهار کرد: با توجه به شرایط زندگی در شهرها اهمیت بوستان‌ها بیش از گذشته نمایان شده است، چرا که شهروندان با پرهیز از فضاهای بسته و منازل کوچک اشتیاق بیشتری برای وقت گذراندن در پارک‌ها پیدا کرده‌اند.

وی افزود: پارک‌های سطح منطقه بخش مهمی از فضاهای تفریحی و تفرجگاهی هستند که در طول شبانه‌روز میزبان تعداد زیادی از شهروندان بوده و در افزایش حس تعلق به مکان زندگی و همدلی بیشتر شهروندان با مدیریت شهری تأثیرگذار است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز منطقه در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی و افزایش سرانه مطلوب فضای سبز و رضایت شهروندان، بوستان‌های محلی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بهسازی و ساماندهی می‌شود.

آغاز عملیات ساماندهی بوستان‌های محلی منطقه ۹ اصفهان

وی با اشاره به بازدید از بوستان‌های محلی سطح منطقه تصریح کرد: نوسازی و بهسازی نیمکت‌ها، آلاچیق‌ها، سطل‌های زباله، تعویض و مرمت کف‌پوش‌ها، حذف و رفع موانع پرخطر فیزیکی و بررسی تجهیزات ورزشی و زمین‌های بازی کودکان در دست اقدام است.

قاضی‌عسگر گفت: رنگ‌آمیزی وسایل حرکت درمانی، سطل‌های زباله، نرده‌ها، سرویس‌های بهداشتی و المان‌های موجود در پارک‌ها با هدف حذف آلودگی بصری، مهیا کردن محیطی پاک و سالم برای شهروندان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و تأمین رفاه و آسایش شهروندان، مبلمان شهری بوستان‌های محلی مطابق با معیارها و طراحی نوین به‌منظور زیباسازی باز، طراحی و بهسازی می‌شوند.

کد خبر 723301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.