تقویت فعالیت‌های شهرداری قم در حوزه آسیب‌های اجتماعی

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به انجام اقداماتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌های سطح شهر گفت: این کار با محوریت بوستان‌های بزرگ آغاز شده است و توسعه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه رشد خوبی طی سال جاری در حوزه مسائل اجتماعی در بوستان‌ها وجود داشته است، اظهار کرد: تبلیغات لازم برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های اجتماعی در بوستان‌های هدف با هماهنگی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی انجام شد.

وی با بیان اینکه مشاوره‌های خانواده در مراکز خانواده سازمان انجام می‌شود، افزود: جشن‌های ازدواج و جوانی جمعیت نیز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای مقابله با اعتیاد اقدامات لازم انجام و با انجمن NA تعامل خوبی برقرار شد، همچنین در زمینه طلاق مرکز ملاقات فرزندان در خیابان آذر و نیروگاه فعال می‌شود.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: مشارکت کنشگران اجتماعی در سرای محله انجام شد و در بوستان شیرازی واقع در خیابان انصار بحث کارآفرینی و در پردیسان مهارت‌های زندگی را فعال کردیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی برپا شده است، تصریح کرد: نشاط شهروندی در قالب برگزاری جشن در بوستان‌ها انجام و در حوزه حجاب و عفاف نیز بزرگ‌ترین اجتماع حجاب در بوستان علوی برگزار شد.

کد خبر 723252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.