جزئیات برگزاری جام رسانه امید استان اصفهان اعلام شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با بیان اینکه سیزدهم بهمن اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر و اولین رویداد رسانه‌ای امید اصفهان برگزار می‌شود، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند در قالب تیم‌های سه تا چهار نفره در این رقابت سازنده شرکت کنند.

محسن شکیب‌فرد در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه روز جمعه، سیزدهم بهمن اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر و اولین رویداد رسانه‌ای امید اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در قالب تیم‌های سه تا چهار نفره در این رقابت سازنده شرکت کنند.

وی با یادآوری اینکه تیم‌های برتر این رویداد ضمن به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، افزود: در این رویداد مدیران روابط‌عمومیِ دستگاه‌ها هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه اخبار و اطلاعات امید آفرین و خدمات‌رسان خود را ارائه می‌دهند و تیم‌های حاضر دریک رقابت ۲۴ ساعته جذاب به تولید محتوا و انتشار آن می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در خصوص موضوعات رویداد تصریح کرد: جهاد تبیین (روایتِ اولِ صادقانه)، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد امیدآفرینی از موضوعات این رویداد است.

شکیب‌فرد با اشاره به قالب‌های این رویداد نیز بیان کرد: تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت، پادکست، پوستر، اینفوگرافیک و کلیپ موبایلی از قالب‌های این رویداد بوده که بر اساس تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدیدها، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطبان ارزیابی خواهد شد.

جزئیات برگزاری جام رسانه امید استان اصفهان اعلام شد

کد خبر 723251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.