نیروهای امدادی تیران و کرون در آماده‌باش هستند

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: نیروهای امدادی، راهداری و خدماتی همزمان با بارش برف و باران در آماده‌باش کامل قرار دارند.

ذبیح الله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به بارش برف و باران در سمت غرب استان اصفهان، اظهار کرد: نیروهای راهداری، امدادی و خدماتی در آماده‌باش کامل برای بازگشایی راه‌ها و خدمت رسانی به مسافران هستند.

وی با اشاره به اینکه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نیز مسیرهای انتقال آب‌های سطحی را بازگشایی کرده‌اند، افزود: تدابیر لازم برای انتقال آب‌های سطحی از اول پاییز انجام شده است و در این مقطع زمانی رصد وضعیت کانال‌ها و مسیرهای روان آب‌ها انجام می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: نیروهای راهداری در راهدارخانه تیران و عسگران در آماده‌باش هستند، تجهیزات کامل برای بازگشایی راه‌ها در دسترس است و مشکلی در ترددها وجود ندارد.

ابراهیمی با بیان اینکه از اول پاییز به کشاورزان و دامداران توصیه‌های مستقر نشدن در مسیر انتقال آب داده شده است، ادامه داد: همکاری آن‌ها برای جلوگیری از خسارت به دارایی‌ها لازم است.

وی تاکید کرد: تغییر مسیر آب توسط کشاورزان به سمت ملک‌های خود باعث تخریب دیوار باغات و خسارت می‌شود و آن‌ها نباید مسیر انتقال آب را تغییر ندهند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با بیان اینکه بارندگی‌های سال زراعی فعلی ۴۰ میلی‌متر بوده است، تصریح کرد: میزان بارندگی امسال در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است و پیش‌بینی می‌شود روند افزایشی را در این ایام داشته باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مسیر تردد خودروها در جاده‌های بین‌شهری بازگشایی شده است و نیروهای راهداری در مسیر حضور دارند، گفت: رانندگانی که کار ضروری ندارند از تردد در مسیرهای بیرون شهری بپرهیزند.

وی از رانندگان وسایل شخصی و عمومی خواست تا توصیه‌های پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را جدی بگیرند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون بر ضرورت تقویت و ایمن‌سازی سازه‌های گلخانه‌های تیران و کرون تاکید و اظهار کرد: با توجه به وزش باد و بارش برف امکان تخریب وجود دارد؛ بنابراین لازم است موضوعات ایمنی رعایت شود.

کد خبر 723166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.