سفر رئیس‌جمهور به ترکیه موجب افزایش ثبات در منطقه خواهد شد

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور ترکیه، گفت: این سفر در ثبات امنیت و در جهت دهی وحدت رویه کشورهای منطقه تاثیر دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه ششم بهمن‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان ضمن تسلیت رحلت حضرت زینب (س)، اظهار کرد: حضرت زینب (س) با درک درستی که از شرایط آن دوران داشت، با وجود اینکه شرایط خفقانی حاکم بود در رسالت خطیرش کوتاهی نکرد و توانست جنایت هولناکی واقعه کربلا را در جامعه تبیین کند بنابراین باید در جامعه با الگو گرفتن از این بانوی بزرگ در جامعه امروزی جهاد تبیین کنیم.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور ترکیه، گفت: این سفر در ثبات امنیت و در جهت دهی وحدت رویه کشورهای منطقه تأثیر دارد.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه ترکیه نقش سازنده‌ای در عرصه‌های سیاسی به ویژه در جریان جنگ غزه داشت، افزود: برای ضربه زدن به رژبم منحوس صهیونیستی، و حفظ مصالح امت اسلامی روابط نزدیکی با کشور ترکیه و سایر کشورهای منطقه داشته باشیم که مورد قبول مقام معظم رهبری نیز است.

کرامتی ادامه داد: به منظور تحکیم روابط اقتصادی ۱۰ سند در زمینه‌های مختلف با کشور ترکیه منعقد شده است که به رشد افتصادی کشور کمک می‌کند.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان، افزود: در این سفر ضمن تحویل یک دستگاه
آمبولانس به پایگاه اورژانس گلپایگان، مقرر شده کمبود تجهیزات پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) رفع شود.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: لازم است خدمات خالصانه دولت سیزدهم به مردم بازگو شود تا نسبت به نظام امیدوار شوند.

کد خبر 723147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.