توسعه سایت ایران خودرو کرمانشاه را دنبال می‌کنیم

استاندار کرمانشاه گفت: سایت تولیدی ایران خودرو در کرمانشاه یکی از مراکز صنعتی بزرگ این استان است که از ظرفیت تولید خوبی برخوردار است و نقش مهمی در توسعه استان ایفا می کند و به دنبال توسعه این سایت تولیدی با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی _جمعه ششم بهمن_ در حاشیه بازدید از ایران خودرو اظهار کرد: گروه صنعتی ایران خودرو از ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف طراحی و تولید برخوردار است و این مجموعه در کنار دیگر صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان با اعتماد به متخصصان داخلی گام‌های مهمی برای شکوفایی صنعت خودرو برداشته است.

وی با بیان این‌که تولید محصولات باکیفیت در سایه تلاش و کوشش حاصل شده و جلوه‌ای از خودباوری صنعت‌گران ما است اظهار امیدواری کرد، این روند توسعه، خودکفایی و خوداتکایی ادامه دار باشد و مشتریان شکوفایی را در محصولات ایران خودرو ببیند و با اطمینان و با افتخار از محصولات داخلی استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات ایران‌خودرو در توسعه خودرو برقی اظهار کرد: در شرایط فعلی آلودگی هوا و مصرف سوخت فسیلی، طراحی و تولید خودرو برقی انتخاب خوب و به موقعی است و ایران خودرو با توجه به نیروهای متخصص، برنامه و همچنین زیرساخت‌های موجود، موفق به طراحی و تولید خودرو برقی ری‌را شد و امیدوارم از چنین پروژه‌هایی که نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا دارد، حمایت شود.

وی با بیان این‌که استفاده از خودرو برقی در کلانشهر کرمانشاه ضروری است، افزود: کرمانشاه مانند دیگر شهرهای بزرگ برای کاهش آلودگی هوا، راهی جز استفاده از خودروهای برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی ندارد، افزود: برنامه داریم که با استفاده از توان و ظرفیت‌های ایران خودرو شرایط برای استفاده از این خودروها در شهر کرمانشاه را فراهم کنیم.

به گزارش ایمنا صحرایی استاندار کرمانشاه و هیئت همراه از سالن‌های مونتاژ، بدنه‌سازی و از نمایشگاه محصولات ایران خودرو در مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول بازدید کردند و از نزدیک با توانمندی و آخرین محصولات تولید شده این خودروساز آشنا شدند.

کد خبر 723108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.