قاتل خاموش جان شهروند کرمانشاهی را گرفت

رئیس اورژانس استان کرمانشاه گفت: یک شهروند کرمانشاهی عصر امروز (پنجشنبه) در شهرک شهرداری این شهر در اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر امروز _پنجشنبه، پنجم بهمن_ در شهرک شهرداری کرمانشاه، یک مرد ۴۱ ساله به دلیل مسمومیت با گاز منو اکسید کربن و پیش از رسیدن همکاران اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه، جان خود را از دست داد.

وی در ادامه خواستار توجه جدی به نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز شد و افزود: توجه به علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شامل احساس سردرد، تهوع، سرگیجه، کاهش دید و خواب آلودگی و خروج از محل از جمله نکات ایمنی است.

به گزارش ایمنا، آمارها نشان می‌دهد که در طول سال، بسیاری از هموطنان بر اثر بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به اصول ایمنی و هشدارها و استفاده نادرست از وسایل مولد گرما یا تا آستانه مرگ پیش می‌روند یا جان خود را از دست می‌دهند.

مسئولان و کارشناسان نیز به دفعات نسبت به خطر مسمومیت با این گاز خطرناک که قاتل خاموش نیز نامیده می‌شود هشدار داده‌اند، اما به رغم همه این هشدارها برخی هموطنان قربانی کوتاهی و سهل‌انگاری در مقابل گاز مونوکسیدکربن می‌شوند.

کد خبر 723054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.