خلاصه بازی عربستان و تایلند + فیلم

عربستان و تایلند در سومین بازی گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به تساوی بدون‌گل رسیدند و باهم راهی دور حذفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _پنج‌شنبه پنجم بهمن_ در چارچوب دیدار سوم و پایانی مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، تیم‌های ملی فوتبال عربستان‌سعودی و تایلند از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی (شهر آموزش) قطر رودرروی همدیگر قرار گرفتند و به تساوی بدون‌گل دست یافتند.

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که عربستان صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده است و تایلند هم برای صعود به مرحله حذفی به یک امتیاز نیاز دارد و یا در صورت شکست باید امیدوار باشد در دیدار همزمان، عمان نتواند برابر قرقیزستان به برتری برسد.

در شروع بازی هر دو تیم بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۱۲ بازیکنان عربستان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که ضربه «عبدالله ردیف» را دروازه‌بان تایلند مهار کرد. همچنین در جریان دیدار تیم‌های تایلند و عربستان در جام ملت‌های آسیا، دو تیم گل‌هایی را به ثمر رساندند که از سوی داور آفساید اعلام شد.

دقیقه ۳۵ دومین گل تایلند به دلیل آفساید مردود و دقیقه ۵۶ بازی گل عبدالله قریب از سوی داور به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا بازی بدون‌گل دنبال شده و در ادامه هم تلاش‌های دو تیم در این بازی بی‌ثمر بود و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا صعود هر دو تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی شود.

خلاصه‌بازی عربستان‌سعودی و تایلند

کد خبر 723000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.