جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم بحرین و کره جنوبی

تیم‌های ملی فوتبال بحرین و کره جنوبی به‌ترتیب صدرنشین و دوم گروه پنجم شدند و به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا صعود کردند. حریفان احتمالی این تیم‌ها همچنین احتمال صعود اردن به عنوان تیم سوم گروه مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _پنج‌شنبه پنجم بهمن_ دیدارهای سوم و پایانی گروه پنجم رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا برگزار شد و تیم‌های ملی فوتبال بحرین کره‌جنوبی به‌ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه‌های اول و دوم جدول مرحله گروهی راهی مرحله یک‌هشتم نهایی هجدهمین دوره این مسابقات شدند و اردن هم در کمال ناباوری به‌عنوان تیم سوم به مرحله حذفی راه یافت.

بیشتر بخوانید:

جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم بحرین و کره جنوبی

حریف احتمالی بحرین در مرحله یک هشتم نهایی

بحرین با صدرنشینی در مرحله گروهی باید به استقبال قدرت اول آسیا یعنی ژاپن و بعد از آن برنده این دیدار به‌مصاف برنده جدال ایران و سوریه در مرحله یک‌چهارم نهایی برود.

حریف احتمالی کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی

کره‌جنوبی دوم گروه پنجم شد و در مرحله یک‌هشتم نهایی با اول گروه ششم که احتمالاً عربستان‌سعودی خواهد بود دیدار می‌کند و بدین صورت به‌عنوان صدرنشین راهی دور بعد نشد تا مسیر صعب‌العبوری پیش‌رو نداشته باشد.

احتمال حضور اردن در مرحله یک‌هشتم نهایی:

تیم سوم این گروه هم برخلاف تصورات و باتوجه به نتایجی که در بازی‌های پایانی رقم خورد اردن لقب گرفت که باید در مرحله یک‌هشتم نهایی با تیم ملی عراق که صدرنشین گروه چهارم است دیدار کند.

کد خبر 722994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.