شهرستان سنقر و کلیایی رتبه اول ارزیابی عملکرد را در استان کرمانشاه کسب کرد

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: سنقروکلیایی رتبه اول ارزیابی عملکرد را در استان کرمانشاه کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی قربانی چهارشنبه _ چهارم بهمن_ به خبرنگاران از کسب رتبه نخست فرمانداری این شهرستان در بین ١۴ فرمانداری استان خبر داد و اظهار کرد: این ارزیابی بر اساس ۵١ شاخص در هشت محور عملکردی بوده که در سه مرحله و مرحله نهایی توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور اعلام شده است.

وی افزود: محور امنیتی انتظامی، توسعه و مشارکت، اجتماعی و فرهنگی، عمران توسعه امور شهری و روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، زنان و خانواده، سلامت اداری پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان محورهای هشتگانه است که برابر ارزیابی وزارت کشور هر ساله انجام و ابلاغ می‌شود.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: فرمانداری سنقر و کلیایی در شاخص‌های ذیل این محورها موفق به بهبود و ارتقا امتیاز شده که با توجه به کسب امتیاز ٨۶٢.٢۵ و ٨۶.٣٣ درصد تحقق، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: ارزیابی عملکرد سازمان‌ها یک اصل مهم در جهت کیفیت‌بخشی به سازمان است و ارزیابی فرایندهای کاری و اجرای بازخوردهای آن موجب خواهد شد تا با شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز کشف شده و کاستی‌ها جبران شود لذا در این راستا فرمانداری این شهرستان همواره بهبود مستمر عملکرد، ارتقای نقاط قوت و تقویت نقاط قابل بهبود را در دستور کار قرار داده است.

قربانی بیان کرد: بی شک تحقق این موفقیت مهم بدون اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه در انجام امور محوله و همکاری مجموعه مدیریتی شهرستان میسر نمی‌شد که این تلاش و زحمات جای قدردانی ویژه دارد.

کد خبر 722909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.