مبلمان شهری در چهارمحال و بختیاری نیازمند تحول است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینه مبلمان شهری فضای سبز و نمادهای فرهنگی استان نیازمند تحول هستیم و این تحول می‌تواند تاثیر زیادی بر روحیه شهروندان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری امروز _چهارشنبه، چهارم بهمن_ در نشست با شهرداران چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: هم‌افزایی و همدلی شهرداری‌ها و ادارات مختلف و استفاده از ظرفیت‌های هم می‌توانند مشکلات مردم را حل کند و به توسعه استان کمک کند.

وی با بیان اینکه مردم اختلاف نظرها را نمی‌پذیرند، ادامه داد: شهرداری‌ها حجم زیادی از ارباب رجوع را نسبت به ارگان‌های دیگر دارند، مردم‌داری و مردم یاری از مهمترین خواسته شهروندان است، شهرداری‌ها در ایجاد رضایت‌مندی و حفظ شأن مردم تلاش کنند و از آن مراقبت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرداری‌ها در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه بسیار موثرند، تصریح کرد: تکمیل جاده تپه نورالشهدا شهرکرد یکی کارهای مهم در زمینه فرهنگی بود که رضایت‌مندی مردم را در پی داشت.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها همت کنند فیبر نوری در استان به سرعت انجام شود تا مشکل ارتباطات رفع و مردم طعم شیرین این کار خوب را بچشند.

حیدری اظهار کرد: شهردارها در ایام مختلف به خصوص ایام دهه فجر در مساجد حضور پیدا کنند و سوالات مردم را پاسخ دهند.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم به کادر مجموعه شهرداری‌ها داده شود و شهرداری‌ها از رواج فساد در مجموعه مدیریت شهری پیشگیری کنند، یک فساد کوچک در مجموعه شما می‌تواند خدمت صادقانه شما را از بین ببرد.

حیدری اضافه کرد: در زمینه مبلمان شهری فضای سبز و نمادهای فرهنگی استان نیازمند تحول هستیم و این تحول می‌تواند تأثیر زیادی بر روحیه شهروندان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداران در جذب اعتبارات برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند تا اعتباری از دست نرود.

کد خبر 722866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.