بارش برف و باران و وجود مه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان / به نکات ایمنی توجه کنید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به بارش برف و باران در بعضی از محورهای مواصلاتی این استان گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح این محورها رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران و وجود مه در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم و باد شدید در بیشتر جاده‌ها به خصوص محورهای شرقی استان و کاهش دید رانندگان، شهروندانی که قصد تردد در این جاده‌ها را دارند تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه و به توصیه‌های مأموران پلیس راه مستقر در طول مسیر توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به دید نامناسب برای رانندگان در هوای مه آلود، افراد نسبت به روشن و سالم بودن فلاشر، چراغ‌های مه‌شکن و نور پایین خودرو خود اطمینان حاصل کنند و به جلوی وسیله نقلیه خود توجه کنند تا فرصت تصمیم‌گیری و عکس‌العمل مناسب در مواقع توقف ناگهانی خودروی جلویی را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه رانندگی در شرایط بارانی به دلیل محدودیت دید و لغزندگی جاده‌ها و معابر امری خطرناک محسوب می‌شود و روزهای بارانی و برفی از پرحادثه‌ترین روزهای رانندگی در سال محسوب می‌شود، لازم است رانندگان برای پیشگیری از این حوادث قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به آن پایبند باشند.

سرهنگ مولوی با اشاره به بارش برف و باران در بعضی از محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.

کد خبر 722820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.