لزوم استفاده از ظرفیت‌ دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه فجر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به منظور با نشاط کردن فضاهای مدارس در طول ایام دهه فجر استفاده از ظرفیت خود دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و... مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلام الله صفری صبح امروز چهارشنبه _چهارم بهمن‌_ در جلسه کارگروه دانش آموزی و فرهنگی ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش آموزان و اولیا بوده و نقش مدیران و معلمان مدارس در این خصوص بی نظیر خواهد بود.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین کار فرهنگی در این ایام امیدآفرینی برای نسل جوان و نوجوان بوده و این مورد منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: جشن‌های دهه فجر امسال به لحاظ شرایط زمانی باید متفاوت از سال‌های پیش بوده و برنامه‌های فاخری طراحی و اجرا شود.

کلام الله صفری با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در راستای عدم مشارکت مردم در انتخابات پیش روی افزود: وظیفه ما روشنگری و تشویق به حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

اجرای بیش ۹۲ برنامه به‌مناسبت دهه فجر در استان اردبیل

غفور حضوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام الله دهه فجر گفت: تلاش برای نقش آفرینی خود دانش آموزان برای اجرای برنامه متنوع در سطح مدارس است.

وی اظهار داشت: بیش از ۹۲ برنامه برای ایام الله ده فجر تدوین شده و این برنامه‌های در سطح نواحی و مناطق و مرکز استان اجرا خواهند شد.

کد خبر 722747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.