افزایش ورودی‌های شهر اصفهان در روان‌سازی ترافیک مؤثر است

رئیس بازرسی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شایسته شهر اصفهان نیست که با وجود این زیبایی‌ها کامیون‌ها در آن حرکت کنند، تلاش می‌کنیم با افزایش ورودی‌های شهر و جاده‌ها مسیر کامیون و خودروهای سواری را جدا کنیم تا شاهد ترافیک روان باشیم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ احمدرضا هیرمند امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از خیابان گل‌ها و آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه حفاظتی در منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: عبادت به جز خدمت خلق نیست و احداث چنین پروژه‌هایی بزرگ‌ترین خدمتی است که می‌توانیم برای مردم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه افزایش رینگ‌های شهری موجب کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری می‌شود، افزود: مکان‌ها و دسترسی‌های زیاد در شهر موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود.

رئیس بازرسی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تردد زیاد کامیون‌ها در شهر اصفهان گفت: شایسته شهر اصفهان نیست که با وجود این زیبایی‌ها کامیون‌ها در آن حرکت کنند، تلاش می‌کنیم با افزایش ورودی‌های شهر و جاده‌ها مسیر کامیون و خودروهای سواری را جدا کنیم تا شاهد ترافیک روان باشیم‌.

کد خبر 722720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.