اجرای جلوه نوری مادی برازنده به درخواست شهروندان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: واحد زیباسازی شهرداری این منطقه با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت و با توجه به درخواست شهروندان اقدام به ایجاد فضاهای جدید با طراحی و نصب المان‌های مختلف کرده است که در همین راستا می‌توان به اجرای پروژه نورپردازی مادی برازنده اشاره کرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه برای ایجاد جلوه بهتر و ایجاد امنیت در شهرها از نورپردازی‌های جذاب استفاده می‌شود و همیشه بناهای با اهمیت‌تر یا بناهایی که معماری خاص دارند، نورپردازی و رنگ در آن‌ها بیشتر دیده می‌شود.

وی افزود: این اقدام علاوه بر ایجاد جلوه بصری چشم‌نواز موجب ایجاد آرامش روانی عابران و رانندگان در حین عبور خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: واحد زیباسازی شهرداری این منطقه نیز با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت و با توجه به درخواست شهروندان منطقه اقدام به ایجاد فضاهای جدید با طراحی و نصب المان‌های مختلف کرده است که در همین راستا می‌توان به اجرای پروژه نورپردازی مادی برازنده اشاره کرد.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: این نورپردازی به طول ۲۸۰ متر با استفاده از ۱۰۰ عدد چراغ در دو طرف مادی انجام و برای اجرای آن از چراغ‌های خطی کم مصرف ال‌ای‌دی استفاده شده است که دارای تنوع رنگی و منبع تغذیه آن‌ها برق شهری است.

جلوه نوری مادی برازنده به درخواست شهروندان اجرا شد

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در اجرای نورپردازی خیابانی، ایمنی و غیر قابل دسترس بودن آن‌ها است که در پروژه نورپردازی مادی برازنده، این امر مورد توجه کارشناسان منطقه ۷ بوده است، بنابراین چراغ‌های فوق به صورت دفنی در زمین کار شد که هیچ‌گونه خطری برای شهروندان نخواهد داشت، همچنین از سرقت آن‌ها نیز جلوگیری خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، در مدت زمان سه ماه اجرا شده است و در آینده نزدیک نیز ادامه آن تا خیابان آل‌بویه اجرا خواهد شد.

کد خبر 722699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.