صدور اخطار برای ساختمان‌های ناایمن در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای کاهش خطرات احتمالی باید ایمن‌سازی اماکن و ساختمان‌های ناایمن و صدور اخطاریه برای ساختمان‌های خطرساز در دستور کار قرار گیرد و اقدامات لازم انجام شود.

حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان غربی اظهار کرد: نوسازی و خرید ماشین‌آلات سنگین شهرداری یکی از اساسی‌ترین چالش‌های بر زمین مانده مدیریت شهری در ارومیه است و با توجه به اهمیت این مسئله باید اهتمام ویژه برای آن شود.

وی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری تنظیف سطح شهر و جمع‌آوری زباله‌ها است و بر این اساس باید به سازمان مدیریت پسماند در تدوین بودجه در این خصوص و برای مطالباتشان مساعدت لازم انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سازمان مدیریت پسماند گفت: طی سال‌های پیش هر همکار پاکبان ۲.۵ کیلومتر عملیات تنظیف در سطح شهر را انجام می‌داد که این متراژ سال جاری و با توجه به کمبود پرسنل به دو برابر افزایش یافته است که شهرداری علاوه بر نوسازی ماشین‌آلات باید به فکر تأمین نیروهای اجرایی سازمان باشد.

خلیل‌پور تصریح کرد: استانداردسازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خرید خودروهای سبک برای انجام عملیات آتش‌نشانی در مواقع ضروری در تدوین بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه را پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان ضرورت شناسایی ساختمان‌های ناایمن سطح شهر از سوی مدیریت شهری عنوان کرد: برای کاهش خطرات احتمالی باید ایمن‌سازی اماکن و ساختمان‌های ناایمن و صدور اخطاریه برای ساختمان‌های خطرساز در دستور کار قرار گیرد و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 722693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.