آغاز به‌کار نمایشگاه سوغات و هدایای محلی با حضور ۱۰ استان در گچساران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز به‌کار نمایشگاه سوغات و هدایای محلی با حضور ۱۰ استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سیروس باقری امروز _چهارشنبه، چهارم دی_ در حاشیه افتتاح نمایشگاه سوغات و هدایای محلی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه سوغات و هدایا در گچساران با حضور برخی استان‌های کشور در پشت ترمینال دوگنبدان افتتاح شد، در این نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌های کشور در ۱۵۰ غرفه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه استان‌های کردستان، خراسان، فارس، کرمانشاه، آذربایجان، اردبیل، قم، کرمان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد، سوغات و هدایای خود را به مردم گچساران عرضه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ۱۵۰ غرفه این نمایشگاه تعداد ۳۰ مورد آن بومی و مابقی غیر بومی هستند، گفت: سوغات و هدایای ارائه شده در این نمایشگاه شامل گل و گیاه، کیف و کفش، خشکبار، پوشاک، سوغات و هدایا، صنایع وابسته از ۲۵ تولید کننده داخلی کشور است.

باقری تصریح کرد: سوغات و هدایای ارائه شده در نمایشگاه با حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌های کشور از ۲ الی ۱۱ بهمن ماه جاری در شهر گچساران دایر و علاقمندان می‌توانند در نوبت عصر ساعت ۱۵ الی ۲۳ از آن بازدید کنند.

کد خبر 722692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.