نمایشگاه «شهریران» به ایستگاه پایانی رسید

نمایشگاه شهریران با تقدیر از مجموعه‌های مدیریت شهری، شب گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، نمایشگاه شهریران بعدازظهر سه‌شنبه _سوم بهمن_ با تقدیر از برترین غرفه‌های حاضر در نمایشگاه به کار خود پایان داد. نمایشگاه شهریران در راستای توسعه مدیریت شهری است و با هدف ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های تولیدکننده و رؤسای سازمان شهرداری‌ها ایجاد شد.

یکی از اهداف نمایشگاه فوق معرفی محصولات تولید داخل به شهرداری‌های کشور بود. وزیری، رئیس نمایشگاه شهریران در حاشیه اختتامیه این نمایشگاه بزرگترین مسائل کشور را همچون بیماری مزمنی قلمداد کرد و نام آن را «واگرایی» نامید.

وی اضافه کرد: این نام‌گذاری با توجه به فعالیت جزیره‌ای مراکز مدیریت شهری است، در حالی که مدیریت شهری باید در عین مستقل بودن منسجم باشد.

رئیس نمایشگاه شهریران تصریح کرد: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی همچون نمایشگاه فوق حلقه اتصال میان شهرداری‌های کشور ایجاد شود.

شهرداری اصفهان، شهرداری اهواز، شهرداری زنجان، شهرداری کرج، شهرداری اردبیل، شهرداری شهرکرد، شهرداری تبریز، شهرداری کرمانشاه، شهرداری شیراز، شهرداری تهران، شهرداری سنندج، شهرداری گرگان، شهرداری کرمان، شهرداری سبزوار از جمله مجموعه‌های مدیریت شهری بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

شهرداری اصفهان ضمن کسب تندیس شهید باکری در اولین نمایشگاه شهریران، در این نمایشگاه با استقبالی شایسته از سوی مسئولان و مدیران شهری، شهرداران کلان‌شهرها، علاقمندان حوزه مدیریت شهری و … همراه بود.

همچنین در ادامه این آئین از شرکت‌های بخش خصوصی که به ارائه خدمات پرداخته بودند، قدردانی شد.

نمایشگاه شهریران از اول تا سوم بهمن ماه جاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

کد خبر 722576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.