استراحتگاه رانندگان پایانه‌های مسافربری اصفهان تجهیز شد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: استراحتگاه‌های رانندگان در پایانه‌های کاوه، صفه، جی و زاینده‌رود به‌طور کامل تجهیز شد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از امور مهم این مدیریت، خدمات‌دهی به رانندگان برون شهری است و با اشاره به اهمیت ایمنی سفرهای برون شهری و نزدیک شدن پایان سال، همچنین افزایش سفر در ایام نوروز اظهار کرد: استراحتگاه رانندگان پایانه‌های مسافربری اصفهان در پایانه‌های کاوه، صفه، جی و زاینده‌رود به تناسب نیاز و تقاضای رانندگان تجهیز شد.

وی افزود: این اقدام شامل تأمین وسایل، تجهیزات و امکانات محل استراحتگاه رانندگان برون شهری است که رضایت رانندگان را به دفعات همراه داشته است.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه استراحتگاه بانوان راننده که تقاضای استفاده از استراحتگاه داشتند نیز تجهیز و آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: تجهیزات و امکانات مکان استراحتگاه بانوان راننده نیز به گونه‌ای طراحی شده است که فضای داخلی و امکانات ارائه در آن با استانداردهای لازم و موجود در سایر کلان‌شهرهای کشور مطابقت دارد.

توکلی اضافه کرد: این اقدام در راستای اهمیت ایمنی سفرهای برون شهری انجام شده است که هزینه پرداختی رانندگان برای اقامت و استفاده از استراحتگاه با تخفیف بسیار ویژه و از طریق یارانه عوارض فروش بلیت تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه تعدادی راننده بانو از سایر استان‌ها به شهر اصفهان سفر می‌کنند، گفت: سال گذشته جلسه‌ای با حضور بانوان راننده ناوگان حمل‌ونقل و فرزانه کلاهدوزان، عضو شورای اسلامی این کلان‌شهر برگزار و موضوع مشکلات ناشی از نبود استراحتگاه در سایر پایانه‌های شهرهای کشور و ایجاد نارضایتی برای آن‌ها مطرح و در نهایت منجر به استفاده از هتل همام پایانه‌های مسافربری صفه شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این امکانات رفاهی برای نخستین‌بار در این کلان‌شهر و در هتل همام پایانه مسافربری صفه ایجاد شد، افزود: ابتکار پایانه‌های مسافربری اصفهان مورد استقبال بانوان راننده قرار گرفت و بازتاب گسترده‌ای در سطح کشور داشت، به‌گونه‌ای که این اقدام در سایر پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر و سایر استان‌های کشور به عنوان الگو ارائه شد.

استراحتگاه رانندگان پایانه‌های مسافربری اصفهان تجهیز شد

توکلی ادامه داد: به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات و حفظ جایگاه و شأن بانوان، پیشنهاد راه‌اندازی استراحتگاه بانوان راننده در سراسر کشور از طریق شورای عالی استان‌ها طی مکاتبه با رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از طرف این سازمان مطرح شده است.

کد خبر 722451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.