دانش‌آموزان می‌توانند معلمان خود را ارزیابی کنند

نظر دانش‌آموزان و والدین در انتخاب معلمان نمونه تأثیر دارد و دانش‌آموزان با ورود به سامانه my.medu.ir بخش خدمات آموزشی و سپس گزینه نظرسنجی معلمان را انتخاب می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه سال ۱۴۰۳ ابلاغ شده است، به طوری که تمام معلمان رسمی، پیمانی، آزمایشی، قراردادی و خرید خدمات شاغل در تمام مدارس دولتی و غیردولتی که به‌صورت موظف حداقل در هفته ۱۲ ساعت تدریس دارند، مشمول هستند.

بر این اساس، منتخبان مرحله کشوری سال گذشته مجاز به شرکت در این برنامه نیستند. داشتن حداقل سه سال سنوات تجربی تا تاریخ سی‌ویکم شهریور ۱۴۰۲ برای شرکت در برنامه انتخاب معلمان نمونه لازم است. حداقل سنوات تجربی تا تاریخ مذکور برای کسب عنوان معلم نمونه استانی پنج سال و برای کسب عنوان معلم نمونه کشوری ۱۰ سال تعیین شده است، از این‌رو میانگین نمره ارزشیابی مشمولان برنامه در سه سال تحصیلی متوالی گذشته منتهی به این تاریخ نباید کمتر از ۸۵ باشد.

به این ترتیب، معلمانی که در سال جاری از تاریخ اول مهر ۱۴۰۲ دارای غیبت غیرموجه (به‌تشخیص اداره آموزش و پرورش) به‌مدت بیش از چهار روز باشند مشمول شرکت در برنامه نمی‌شوند. تمام افرادی که از سوی هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری به مجازات‌های قطعی مندرج در ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری در طول سه سال منتهی به سال ۱۴۰۲ و طی امسال تا روز دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ محکوم شده‌اند از شرکت در برنامه شناسایی معلمان نمونه محروم هستند.

لازم است به این نکته اشاره کنیم؛ افرادی که در زمان اجرای طرح دارای پرونده در حال بررسی از سوی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری هستند و منجر به صدور رأی محکومیت قطعی نشده باشد مجاز به شرکت در برنامه نیستند. طبق این دستورالعمل، انتخاب معلمان نمونه شامل مراحل مدرسه، منطقه، استان و کشور است.

دانش‌آموزان می‌توانند معلمان خود را ارزیابی کنند

مراحل شناسایی معلمان نمونه در مرحله مدرسه بدین شرح است:

مدیران مدارس با ورود به سامانه my.medu.ir گزینه "سکوی هوشمند مدیران" را انتخاب و در آن از قسمت شناسایی معلمان نمونه، ضمن مشاهده فهرست تمام معلمان آن مدرسه آن دسته از معلمانی را که مشمول مفاد بند ۳ شیوه‌نامه هستند، انتخاب کنند. لازم است مدیران مدارس نهایت دقت را در اعمال مشمولین برنامه در سامانه به‌عمل آورند و مسئولیت رعایت دقیق آن به‌عهده مدیر مدرسه خواهد بود. اطلاع‌رسانی به همکاران و دانش‌آموزان توسط مدیر و اقناع‌سازی آنان برای مشارکت در برنامه.

در همین راستا، یکی از نکات مثبت انتخاب معلمان نمونه سال ۱۴۰۳، نظرخواهی از دانش‌آموزان و والدین به عنوان ذی‌نفعان اصلی نظام آموزش و پرورش است. در سال‌های اخیر یکی از نقدها به وزارت آموزش و پرورش، بی‌توجهی به نظرات ذی‌نفعان اصلی این وزارتخانه یعنی دانش‌آموزان و والدین بود.

بنابراین در دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه سال ۱۴۰۳ ذکر شده است: با توجه به اینکه عملکرد معلمان بر فرایند آموزش، تربیت و پرورش دانش‌آموزان تأثیرگذار است بنابراین نظر دانش‌آموزان به‌عنوان یکی از ملاک‌های شناسایی معلمان نمونه مدنظر است. مدیر مدرسه باید ضمن اطلاع‌رسانی، ترغیب، تشویق و توجیه تمام دانش‌آموزان و اولیای آنها برای تکمیل نمونه برگ نظرسنجی زمینه مشارکت را در بستر سامانه my.medu.ir فراهم کند.

لازم به یادآوری است که دانش‌آموزان پس از ورود به سامانه my.medu.ir بخش "خدمات آموزشی" را انتخاب و سپس از طریق گزینه "نظرسنجی معلمان" در شناسایی معلمان نمونه مشارکت کنند. شرکت دانش‌آموزان حداقل (نصف به‌اضافه یک) هر کلاس در فرایند نظرسنجی ضروری است و نتایج حاصل از آن در شناسایی معلمان نمونه مدرسه مؤثر خواهد بود.

بر این اساس، تشکیل کمیته ارزیابی مدرسه شامل مدیر، تمام معاونان مدرسه، معلمان هم‌پایه در دوره ابتدایی یا هم‌رشته درسی در دوره متوسطه، نماینده معلمان و رئیس انجمن اولیا و معلمان نیاز است. پس از پایان مرحله ارزیابی معلمان هر یک از اعضای کمیته ارزیابی مدرسه به‌صورت محرمانه امتیاز مربوط به هر معلم را در سامانه my.medu.ir "ورود از درگاه دولت"، گزینه "سکوی هوشمند معلمان" بخش شناسایی معلمان نمونه ثبت می‌کنند.

لازم است بدانیم؛ پس از پایان فرایندهای نظرسنجی دانش‌آموزی و کمیته ارزیابی، ضروری است مدیر مدرسه نسبت به کنترل مشارکت کمیته ارزیابی و دانش‌آموزان اقدام کند و سپس نسبت به تأیید نهایی فرایند شناسایی معلمان نمونه آن مدرسه اقدام کند. میانگین امتیازهای داده‌شده شامل کمیته ارزیابی مدرسه و نظرسنجی دانش‌آموزی به‌صورت سیستمی در سامانه ثبت و برای مدیر مدرسه و معلمان قابل رؤیت است معلمانی که بالاترین امتیاز مورد نظر را برای ورود به مرحله رقابت منطقه‌ای کسب کرده‌اند در سامانه مشخص می‌شوند.

دانش‌آموزان می‌توانند معلمان خود را ارزیابی کنند

نظر دانش‌آموزان از سال آینده در ارزشیابی معلمان تأثیرگذار است

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در نخستین همایش بین‌المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه، چالش‌ها، الگوها و راهبردها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: دانش‌آموزان از سال آینده در ارزشیابی معلمان نقص خواهند داشت.

وی گفت: دانش‌آموزان از سال آینده یکی از عوامل ارزشیابی معلمان خواهند شد و استقرار سامانه ارزشیابی معلم توسط خانواده انجام می‌شود. در مدیریت امروز رابطه سن و بودجه یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی است یعنی هر چه در سنین پایین برای افراد هزینه شود، توسعه‌یافتگی بیشتر است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ایران سهم خوبی را از بودجه به آموزش و پرورش می‌دهد، اما تفاوت ما با کشورهای توسعه‌یافته در این است که بیشتر برای افراد در سنین بالا هزینه می‌کنیم.

وی ادامه داد: از افتخارات دولت مردمی، تأسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است که باید بتوان به اهداف آن دست یافت، کودکستان‌ها به نظام رسمی تعلیم و تربیت کودک رسیدند و الگوی تربیت خوبی بر آن حاکم شده است، هرچه در سن پایین‌تر برنامه‌ریزی کنیم، در سنین بالاتر آسوده‌تر خواهیم بود، از این‌رو خانواده‌ها شریک راهبردی ما در تعلیم و تربیت هستند و حساس‌ترین مراحل جامعه‌پذیری فرزندان را در خود دارند.

دانش‌آموزان می‌توانند معلمان خود را ارزیابی کنند

نگاه کیفیت بخشی به موضوع انتخاب معلم نمونه در دستور کار باشد

سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفها ن گفت: از نگاه تجاری به معلم نمونه باید پرهیز شود و این بدان معناست که کیفیت‌بخشی در انتخاب این فرایند حائز اهمیت است و توجه به مدارک و مستندات صرف نباید معیار برای انتخاب معلم نمونه باشد.

وی اظهار کرد: فرایند انتخاب معلم نمونه برنامه حائز اهمیتی است و باید در این زمینه نگاه جدیدی داشته باشیم و یک حرکت و جنبش فعالانه در مدارس ایجاد شود، باید به شاخصه‌های معلم گونه یک فرد در فرایند انتخاب معلم نمونه توجه شود و دانش‌آموزان امسال باید در این موضوع مشارکت جدی داشته باشند و نیاز است در این زمینه با تبلیغات گسترده زمینه مشارکت افراد را فراهم کنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: امید و انگیزه به تمام معلمان برای شرکت در فرایند انتخاب داده شود تا در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه باید به نیروهای خدماتی نیز در این فرایند نیز توجه شود، افزود: همچون سال گذشته شیوه‌نامه‌ای در استان برای انتخاب این همکاران تدوین شود.

مدینه با بیان اینکه فرایند انتخاب معلم نمونه باید از هرگونه نگاه‌های سیاسی و جانب‌دارانه در آن پرهیز شود، خاطر نشان کرد: نیروهای خرید خدمت و دانشجو معلمان سال ۹۹ که امسال داوطلبانه در کلاس حاضر شدند باید در این فرایند مشارکت داده شوند.

کد خبر 722446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 245
  • نظرات در صف انتشار: 85
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • معصومه ‌حمیدوند JP ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    45 13
    خیلی ‌خوب
  • علی تقدیسی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    35 14
    خیلی خوب
  • بارمان رضایی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    17 21
    خیلی خوب بهترین معلم دنیا
  • امیر حافظ اقائی نژاد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    11 25
    عالی
  • بهمن فتاحی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    11 8
    علی بهترین معلم واقعا خیلی خیلی خوب درس میده
  • رویا رضایی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    9 10
    بسیار عالی هستند
  • . IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    21 13
    اگه ما توی نظر سنجی شرکت کنیم کادر مدرسه میتونن ببینن ما چه امتیازی بهشون دادیم ؟
    • نیوشا شیلاتی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      5 1
      خانم چهارلنگ مهر علی پور معلم خیلی خیلی خوبی هست و بسیار مهربان و دلسوز است و من خیلی دوسش دارم
  • محمدعلی تنها IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    15 7
    معلم نمونه خانوم مریم قاسمی،این معلم عالی است، استان گیلان شهرستان صومعه سرا مدرسه پسرانه امام خمینی
  • هلیا روستایی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    6 9
    معلم ما خیلی خیلی عالیه.تدریسش حرف نداره
  • 1452119910 IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    5 11
    عالی
  • النا عفوری IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    5 9
    معلم پر تلاش زحمت کش ودلسوز عالی هم روش تدرس هم برخورد سر کلاس عالی من خیلی راضی ام
  • خانوم آتیه پوررفیع معلم کلاس ششم شکیبا مدرسه شمس IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    3 7
    بهترین معلم درطول سال تحصیلی پسرم بوده هم ازنظر درس دادن وهم ازنظر رفتار بادانش آموز
  • مهناز دره شیری IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    4 8
    خیلی خانوم مهربان دوست داشتنی ،خیلی باحوصله و صبور،ممنونیم از خانوم عزیز
    • سما شه بخش راد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      1 3
      معلم سما ♥️
  • محمد IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    6 8
    معلم خیلی بدا است فحش میده 😤😔
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      4 9
      چرا
  • آیدا امیری IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    5 11
    ۱۰ نمره
  • رها IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    5 13
    خیلی خوب
    • امیر محمد ایزدی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      3 11
      خوب عالی
  • ماهان IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    6 12
    بسیار عالی بود
  • سونیا رجبی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    3 7
    من بهترین معلم رو دارم عالیه
  • خانم یاوری IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    3 7
    نظر من ۱۰ است
  • خانم برکتی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    1 8
    من نمرم۲۰ هست
  • کیان صفی نژاد MD ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 10
    خانم گلرخ ملکی. بهترین. معلم. در مدرسه. غیر دولتی پسرانه. علم و ادب
  • مریم یوسفیان IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    5 12
    بسیار بسیار عالی تدریس خیلی خوبی میده
  • امیررضا کمربندی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    4 7
    پروانه یارپور
  • نازنین زهرا عالمی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 12
    بهترین معلم جهان
  • علی آزادی پور IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 7
    عالی
  • فریبا سعادت IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 4
    بهترین معلم هم از لحاظ اموزش و هم از لحاظ اخلاق واقعا نمونه هستن خانم قربانی عزیز
  • آلین حمزه IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 8
    سلام بر معلمی که برای ما تمام وکمال . زحمت کشیده است از معلم عزیزم خیلی خیلی تشکر میکنم ❤❤
  • فرح خانجانی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 9
    سلام ‌.من کلاس سوم ابتدایی هستم ..بهترین معلم رو دارم ...واقعا یه روانشناس ...یه مادر دلسوز یه معلم به تمام معناس خانم فاطمه مهری ..مدرسه شهید ملک محمدی ..استان همدان
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 4
    من معلم را خیلی دوست دارم
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 6
    من معلم را خیلی دوست دارم
    • سیده ملیسا کمالی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      1 3
      سلام بهترین معلم خانم پاکدامن، عزیز و مهربان،دلسوزی خیلی با استعداد، آرزوی سلامتی وموفقیت براشون دارم.
  • فاطمه IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 5
    معلم من خیلی عالی بهترین معلم دنیا خانم زارعی
  • ستایش هژیر نامدار IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 7
    معلمان عالی هستند
  • صالح صیاد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 11
    معلم من خیلی خیلی خیلی خوب ومهربان هست
  • هانیه لیزدی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 4
    عالی
  • النا رنجبر IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 8
    مهربان ، صبور ،زیبا ، خوش اخلاق
  • هلیا نوعی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 5
    معلم عالی خیلی خوب😀
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 5
    خیلی خوب عالی🇮🇷
  • هلیا نوعی کلاس چهارم IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 6
    عالی🇮🇷🇮🇷
  • نازنين زهرا مشایخی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 5
    امتیاز به معلم
  • نازنين زهرا مشایخی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 4
    نسر سنجی معلمان
  • الهام تات IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 5
    عالی و بهترین معلم
  • محمدجوادوهقانی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 5
    ازهرلحاظ عالی هستن
    • زهرا ارگنجی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      2 6
      خوب
  • سعدیه IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 6
    خیلی خوب
  • یاسین امیر آبادی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 4
    معلم من بسیار خوب است
  • اسرا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    4 2
    عالیه
    • عسل IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      1 2
      معلم خیلی خوب هست
  • مهیا جمشیدی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 3
    من هرچی میرم داخل نظرسنجی معلمان دسترسی ندارم
  • ایسان IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1 6
    معلم من خیلی معلم عالی هست من اگه بخواهم با نمره بگم از ۱۰۰ ۱۰۰ میگیره خیلی خوب درس میده معلم لطفی
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      1 7
      سرکار خانم آزاده هدایتی نژاد از هر لحاظ کاربلد و مهربان هستند در تدریس حرف ندارند انشاالله همیشه سربلند باشند.مسکن مهر فولادشهر مدرسه طراوت.
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 7
    من از خانم معلم پسرم بسیار سپاسگزارم خانم فریبا کشمند
  • نرگس شجاعیان IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1 4
    من بسیار معلم خوب و مهربانی دارم اون بهترین بسیار معلم خوب و فهمیده سرکار خانم زهرا زمانیان از مدرسه سلمان فارسی
  • آتناقلیزاده IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 6
    با‌سلام‌نظرمن‌درمورد‌خانم‌بختوعالی‌است‌تدریس‌هایشان‌فوق‌العاده‌ومهربان‌ودلسوز‌اصلاسرما‌عصبانی‌نمیشوند‌وهمیشه‌برای‌درس‌خواندن‌تشویق‌میکنندوهمیشه‌تلاش‌میکنندکه‌مارا‌بخندانند
  • مانیا IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    5 6
    خیلی خوب
    • مانیا براهویی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      1 5
      خیلی خوب
  • زهرا جزیزاوی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 8
    عالی
    • یاسمین سعیداوی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      1 4
      عالی
  • کیانا‌گرائی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 4
    ‌خانم‌زهرا‌اسدی‌‌مدرسه‌بدر‌حافظیه‌بهترین‌وشایسته‌ترین‌معلم‌ها‌ است‌‌ومعلمی‌دلسوز‌وفداکاری‌است‌خانم‌اسد‌ی‌موفق‌باشید
  • زینب IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 4
    عالی
  • نیماالهی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 4
    خیلی خوب
  • نیماالهی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 5
    بسیار بسیار بسیار عالی
  • ریحانه حدیدی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 5
    خانم تبار در مدرسه ی مطهره خیلی خوب و عالی درس را به ما یاد میدهد
  • یکتامحمدی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 4
    بی نهایت عالی
  • هانیه IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 5
    من از معلمم خیلی رازی هستم ومعلمم راخیلی خیلی دوست دارم و خیلی مهربان است
  • سمیه‌نسیونی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 5
    سلام‌خانم‌لیلاسواری‌معلم‌پایه‌اول‌من‌ازمعلدخترم‌خیلی‌راضی‌هستم
  • من‌مادرسمیه‌نسیونی‌هستم‌وبه‌خانم‌مساعدعالی‌میدهم IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    2 4
    من‌مادرسمیه‌نسیونی‌به‌خانم‌لیلاسواری‌معلم‌پایه‌اول‌وخانم‌مساعدبرترین‌نظرات‌رامیدهم
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 6
    سلام معلم پسرمن اصلا رفتار مناسبی با دانش آموزانش نداره .یه خانم بازنشسته طوری که پسرم از درس زده شده
  • ساحل سوسونی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 7
    بهترین معلم دنیا خیلی خیلی خوب درس میدهد
  • هدیه گرگیجی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 4
    در دبیرستان دخترانه مطهره بهترین دبیران سرکارخانم سارا آهار، طاهره میرادی، مرجان خاوند، میرشکارهستن
  • آریاکریمی کلیانی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 3
    خانم فاطمه شیری،مدرسه عمار،منطقه۱۸تهران. خانم شیری شما بهترین معلم در تدریس و دلسوزی و مهربانی و... هستید. خانم شیری دوستت دارم.
  • آرین پیرجهاندیده IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 5
    معلم من خانم ظهوری خیلی عالی هستند ممنون بابت زحماتشون
  • فرید درزی مدرسه شهید طباطبایی پلسفید IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    2 4
    پسرم خیلی معلم خودش رادوست دارد معلمش دلسوز ومهربان است تدریسش فوق‌العاده عالی است واز معلم خودش راضی است
  • خانم باقری فر IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    1 6
    معلم مهربان کلاس اول خیلی خیلی خوب هستند
  • نیما IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 5
    آلی
  • سوگندمحمدیان IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    3 5
    کبری تیموری قلندر
  • 4422519603 IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 6
    خیلی عالی هستن. بالانرین نمرخ را میگیرن
  • آرسام PL ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 4
    بسیار معلم زحمت کشی هستند
  • خانم ظهره یکتا IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 5
    عالی وخیلی خوب واقعامعلم فوق العاده ای هستن دخترمن خیلی دوسشداره وباعث شد دخترم ب مدرسه دلگرم بشه
  • زهرا رادمنش IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 6
    خیلی خیلی خوب
  • نازنین زهرا حسینی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    16 2
    معلم من خیلی خیلی خیلی مهربون ایست
    • حدیث عبودی IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      0 0
      من کلاس پنجم هستم ودر مرضیه ۲ درس میخوانم واقعا خیلی خوبه اگه به من باشه نمره ۱۰۰۰ رو میدم
  • مریم IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    2 10
    ...
  • ثنا قابضی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 7
    ارزشیابی معلم
  • ثنا قابضی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 11
    خانم طباطبایی خیلی خانم زحمت کش هست وبرای دانش آموزان زحمت زيادي میکشد
  • امیر مهدی جهانی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 6
    نقدی
  • عباس شهبازیان IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    3 5
    خانم فریده رستمی خیلی عالی بسیار مهربان و دوست داشتنی در هنگام تدریس بسیار باحوصله
  • شهد اسعدی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    36 1
    خانم چهار لنگ مهر علی پور خیلی خوبه من ازشون راضی هستم واقعا خیلی خیلی دوست دارم 🌈
    • نیلوفر بداوی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
      47 3
      خانم چهارلنگ مهر علی پور تلاش بیشتری کردند تا ما زرنگ شویم دوستتون دارم خانم عزیزم ❤🌈
    • مریم شرفی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      15 0
      خانم چهار لنگ خیلیی معلم خوبی است من ان را خیلی دوسش دارم🥰🤩
  • خانم صفاری زاده IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    6 3
    معلمم خیلی مهربان وبه من درس های زیادی یاد داده است من هم او را دوست دارم او هم ما را خیلی دوست دارد همیشه آرزوی موفقیت میکنم خانم صفاری زاده مهربان
  • آواممبینی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    0 5
    عالی
  • نرگس کاوسی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 4
    معلم ما خانم مرادمند عزیز خیلی خیلی مهربان است و خیلی خوب درس میدهد
  • آزاده حسنی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 5
    بسیار زحمت کش در عین حال صبور و عالی
  • دنیا خلیل ارجمندی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    2 4
    بسیار معلم دوست داشتنی وعزیر هستن خیلی هم پرتلاش وزحمتکشندخیلی دوستش دارم
  • امیر علی FR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 4
    من بینهایت از خانم باقری معلم کلاس سوم راضی هستن و روش تدریس و احساس مسعولیت ایشون رو دوست دارم و بین دانش آموزان فرقی نمیکذاره من در دبستان سعادت ۲ به مدیریت خانم سپهوند تدریس میکنم
  • مهرسام کمالی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    1 4
    خانم امیربیک در پایه اول ابتدایی بهترین و دلسوز تریننن
  • امیر حسام سلمانی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    3 3
    پایه پنجم دبستان شمس خانم محمد علی خیلی خوب
  • علی پورچنانی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    1 8
    خدا رو شکر معلم خوبی دارم ایشون خانم شفیعی راد هستن وازشون تشکر میکنم .🌷
  • علی پورچنانی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    3 5
    برای من بهترین معلم دنیا که هیچوقت یادم نمیره خانم مریم علوی پور هست که معلم کلاس اولم بود و من الان کلاس چهارم هستم براش دعا میکنم همیشه سالم باشه 🤲🌷
  • فاطمه حلفی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    23 1
    خانم چهارلنگ مهر علی پور خیلی خیلی خوبم من ازشون خیلی راضی هستم و خیلی دوسشون دارم
  • محمدمحمودیه IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    2 5
    خوب است
  • محمدمحمودیه IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    1 5
    خیلی خیلی خیلی خوب است
  • فاطمه بومدی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    2 5
    خیلی خب
  • زینب اسفندیاری IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    1 16
    خانم کرمی خیلی معلم خوب ودلسوز
  • سدنا US ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    2 7
    خیلی خوب خیلی عالی درس میده من خیلی راضی هستم از خانم زینب نارویی
  • میکاییل مختاری IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    1 6
    معلم من خانم دستجردی بهترین بهترین معلمی هست که تا الان داشتم واقعا صبور وزحمت کش هستن
  • امیر حسین سقایی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    3 7
    عالی
  • نیوشا شیلاتی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    26 1
    خانم چهارلنگ مهر علی پور بهترین معلم هست و من خیلی ازش راضی هستم و دوستش دارم
  • مریم هاشمی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    2 6
    نظر من در مورد خانم گلم این است که او معلم خیلی خوبی است من از او درس ها را به خوبی یاد میگیرم هر کس که درسش را یاد نگرفته باشد باز هم آن درس را تکرار می‌کند خانم بنی اسدی معلم خیلی خوبی است ممنون از خانم بنی اسدی
  • مایسا موذن IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    1 5
    خانم خلیلی عالی هستننننننن🥲🫴🏻 (عاطفه خلیلی مدرس ششم)
  • آتنا IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    4 6
    خیلی خیلی خوب و معلم نمونه
  • مریم زارعان امین آبادی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 5
    معلم من بسیار مهربان وخوش اخلاق است
  • هستی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 7
    خیلی خانمرباحوصله ای است مهربون وصبور است ممنون خانم مهربونم خیلی دوستت دارم
  • مهسا زارعی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 7
    عالی
  • فروزان از IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 5
    عالی
  • فاطمه داداش زاده IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 7
    سلام من از معلمم خانم طوبی مهدی پور خیلی راضی هستم به کمک ایشان توانستم درسایم را به خوبی بخوانم خیلی خوب
  • کوثر داداش زاده IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 4
    سلام من از معلمم عزیزه قاسم پور خیلی راضی هستم خیلی خوب
  • خانم ولیخانی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 5
    خانم ولیخانی معلم پایه چهارم ابتدایی بسیارکارآمدوباتجربه هستندباوجدان کاری بالا مهربان ودلسوز ،امیدوارم درتمامی مراحل زندگی موفق وپیروزباشند.
  • ریحانه تجری IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 6
    عالی
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 5
    سلام،درمورد اموزگار گرانقدر سرکار خانم لیلا دوستی پایه ی چهارم ابتدایی زرگران1میخواستم بگم ،معلم فوق العاده پر انرژی،با تدریس فوق العادشون و اخلاق بسیار عالیشون ،یکی از بهترین و کار کشته ترین معلمی هستند که تا به الان دیدم ،انشاالله در زمینه ی اموزش و پروش از این نوع معلم های دلسوز و عالم زیاد باشن 🥰
  • فاطمه زهرا یزدانی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 6
    تشکروسپاس فراوان ازمعلم خودم
  • فاطمه زهرایزدانی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    1 5
    تشکروسپاس فراوان ازمعلم عزیزم
  • امیرحافظ IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 5
    خانم پریساترک بهترینه
  • مانیا براهویی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 7
    می خواهم امتیاز بدم
  • حمید رضا داودی حداد IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    1 7
    عالی
  • دریا گراوندی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 6
    ممنون اززحمات بهتر معلم خانم اسدی
  • ذلیخا سهرابی نیا IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 6
    خیلی خوب
  • پانیذ فضلی قلعه IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 7
    خانم رضایی خیلی خوب درس میدن
  • فاطمه نواصر رضایی RU ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 3
    خانم هریچی اصل بهترین معلم دنیا است تدریس آن عالی است
  • 2983051129 IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 6
    بسیار عالی
  • معصومه جاویدان IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    1 8
    عالی
  • فاطمه بامری IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 4
    نظر نداریم
  • حمیده درخوش FR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    1 7
    بسیار عالی
  • ام کلثوم درشته FR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    1 4
    بسیار عالی
  • امیرمحمدداجلری IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 4
    خیلی.خوب.خانم.معلم.زهرا.داوری
  • معصومه توحیدی مقدم IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 4
    معلم من خیلی خوب است
  • بهار IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    1 3
    بسیار عالی
  • آیلا IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 4
    خ خ
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 7
    اسم معلم سلیمه حسین نسب امتیاز 10
  • ای نور یعقوبی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 5
    معلم ما خیلی خوب است و خیلی خوب درس میده
  • فهیمه پوررحمانی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 4
    معلم من بهترین است
  • ☆f☆ IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 6
    معلم من خیلی خوب است و خیلی خوب درس می‌دهد مخصوصا رياضی 👩‍🏫
  • آرزو حلفی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    18 0
    خانم چهارلنگ مهر علی پور معلم بسیار مهربان‌ و دلسوزی هست و من کاملا ازش راضی هستم 😇♥️
  • ام البنین رحیم پور IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    من تومدرسه خدیجه کبری اهواز هستم واز خانم کاوری خیلی تشکر می کنم هم از نظردرس دادن هم از نظر اخلاق ممنون بابت همه زحماتتون خانم کاوری😘🥰
  • ام البنین رحیم پور IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    ام البنین رحیم پور هستم از مدرسه خدیجه کبری واقعاً خانم کاوری خیلی خانم خوبیه خانم کاوری خیلی دوست دارم🥰😘
  • نوید IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    معلمم عالیهههههههههههههههههههههههههههههههه
  • آیدا جلیزی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    معلم من خوب است
  • ام کلثوم درشته IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    بسیار بسیار عالی
  • مونس عبیات IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    10 0
    خانم چهارلنگ عزیز
  • ستایش IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    خوب
  • فرزاد IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    به نطر من بهتر است پول نگیرید
  • مریم بوعذار IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    8 0
    خانم چهارلنگ مهرعلی پور خیلی خوب هستند من خیلی دوسشون دارم . نمره ۱۰♡♡
  • افنان فلاحیه زاده IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    11 1
    از طرف افنان فلاحیه زاده برای خانم واقعا خانم چهارلنگ خانم عالی است . من خیلی دوستش دارم و به نظر من بهترین خاندان ایران هستش.
  • نازنین زهرا حسینی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    7 2
    خانم من بسیار زیبا مهربان وصبور است اصلا بهترین معلم ست دوستت دارم خانم چهارلنگ 😇🌺
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    4 2
    خانم چهارلنگ مهربون ترين خانمی که تاحالا من دیدم
  • افنان فلاحیه زاده IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    6 0
    خانم چهارلنگ شما مهربون ترین و بهترین خانم که تاحالا من دیدم . من خیلی دوستون دارم
  • فریما مرادی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    امتیاز
  • خانم ابوالحسنی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    خوب
  • هستی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    عالی
  • نسترن سکینی ناصری IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    7 0
    خانم محترم وخوب درس می‌دهد خانم باکلاس بهترین خانم ♡♡
  • زینب حسین پور مختار IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    معلم های من خیلی خوب درس می دهند و خیلی هم مهربان هستند من واقعا ازشون راضیم ۲۰ امتیاز
  • مونس عبیات IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    9 0
    خانم چهارلنگ مهر علی پور بهترین معلم دنیا
    • عسل IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      0 0
      خانم چهار لنگ نمره‌ی ۱۰
  • نسا IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عالی
  • آناهیتا IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    معلم ما عالیه بسیار خوب درس میده
  • سارینا IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ارزشیابی معلم خوذ
  • سارینا حسین زاده IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 1
    معلم پر زحمت من ممنونم که این همه به من درس می دهی تا حد اکثر شما تلاش می کنید شما بهترین معلم دنیا هستید
  • مهسان بامری IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    من خانم معلم خود را دوست دارم از بندرعباس بتول قاسمی گوربندی
  • زینب حسین پور یعقوب IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    من خیلی از معلمان عزیز راضی هستم و انها به ما خوب درس می دهند
  • آیلین شیخ علیزاده IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خانم فرح روز پورقفقازی معلمی با اخلاق ونمنونه وتدریسشم عالی
  • آیلین شیخ علیزاده از استان اردبیل IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 1
    خانم پور قفقازی معلم مدرسه ۲۲ بهمن معلمی بااخلاق تدریسش عالی من از ایشون ممنونم بتبت زحمت هایی که میکشن
  • نازنین زهرا حسینی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    8 0
    خانم چهارلنگ مهر علی پور معلمی مهربان دلسوز و زیبا هست کاملا خوب درس هارا توضیح میدهد اصلا یه معلم نمونه ست 😇❤
    • مریم شرفی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      2 0
      خانم چهارلنگ مهر علی پور معلمی خیلی خیلی مهربان وخوش اخلاق است ومن ان را دوست دارم ودرس هارا خیلی خوب توضیح می دهد (✷‿✷)
  • نازنین زهرا حسینی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    10 1
    عالی
  • فاطمه حلفی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    3 0
    آموزگار محترم ما خانم چهارلنگ خیلی معلم خوبی است خیلی مهربان است من اون را خیلی دوست دارم 🥰😘
  • ابوالفضل همتی DE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    عالی
  • سید آیسا میری IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خیلی معلم خوبی و مهربانی هستند ای کاشک همه ی معلمان مثلاً. ایشان بودن مثل دانشمندان همه چیز هارابلدن♥️
  • آناهیتا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 0
    خیلی عالی بهترین معلم دنیا رو داریم
  • ابوالفضل جلیلوند IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    عالی
  • نسترن سکینی ناصری IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 0
    }خانم چهارلنگ♡ خانم دلسوز مهربان ♡ خانم محترم ♡ درس هاراخوب توضیح می‌دهد♡ خانم باکلاس♡ خانم صبور♡ باتشكراز زحمات شما ♡}
  • آناهیتا حلفی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 0
    خانم چهارلنگ دلسوز و فداکارهست
  • الینا خالدی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 0
    خانم چهارلنگ خیلی. مهربان است 🌹🌹
  • رضوان ماه تاب IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    2 0
    خانم چهارلنگ بهترین معلم دنیاست و یک معلم به تمام معناست ومن از او خیلی راضی هستم ،من او را به اندازه یک دنیا دوست دارم⁦❤️⁩
  • حفصه IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    دبیر آقای نظام الدین حسینی نژاد از سراوان مدرسه دشتوک بهترین دبیر و تدریسش خیلی خیلی خوبه 👌
  • الناعبادپور IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    معلم من خانم نیکنام بسیار عالی و نمونه هستند هم تدریس وهم اخلاقشون عالی است و دلسوز هستند. مدرسه من واقع در تهران منطقه ده مدرسه شهید شرافتی
  • نیوشا شیلاتی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    خانم چهارلنگ مهر علی پور یک فرشته است واقعا معلم خیلی خیلی خوبی هست
  • رضوان ماهتاب IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    باتشکر فراوان از خانم چهارلنگ ممنونم بابت تمام زحماتی که این چند ماه میکشید من نمره ۱۰♡♡
  • امیر حسین وطن دوست IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 1
    خیلی خوب
  • مونس عبیات IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    خانم چها رلنگ عزیز ومهربان
  • مهسا بیت صافی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 0
    خانم چهارلن خیلی خوب است و من خیلی او را دوست دارم😍❤️
  • الین امین پور IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    سیما احمد زاده
  • معین عزیزی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    معلم خوب
  • مانیا IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    خیلی خوب
  • سارینا مرادی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    خانم علی پناه معلم کلاس پنجم ابتدایی بهترین معلمه ودلسوزه⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦⁦❤️⁩⁦❤️⁩
  • محمد طاها رگجان IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 1
    من معلم خود را دوست دارم ♥️💙
  • محمد طاها رگجان IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    من معلمان خود را خیلی دوست دارم نازنینی دارم بهترین معلم در کشور ایران
  • محمد طاها IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    من معلمان خود را دوست دارم ♥️
  • علی اصغر غضنفری IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    معلم پایه سومدبستان استادشهریار خانم صحراگرد بسیار بسیار زحمت کش دلسوز وکاربلد هستند ازایشان تشکر میکنم
  • عسل خجسته IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 1
    واقعا معلم عالی عالی و باز هم عالی
  • محمد طاها رگجان IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 1
    لاتی بازی نکن
  • امیرعلز IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 1
    اقای افشین بهترین و خو ش اخلاق ترین معلمه ،،،همه دوستشون دارن وبهش احترام میگذاریم
  • امیرعلی کریمی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 1
    آقای جلیل افشین معلم کلاس اول وسوم من بودن خیلی مهربون و خوش اخلاقه با همه دانش آموزان دوسته ،،،امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشه
  • رها مرادزاده IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    خانم مریم عبدی بسیار خانوم معلم با محبتی هستن و بی‌نظیر وبا درايت کامل به دانش آموزان تدریس می نمايد
  • مبین قجه لی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    بسیار عالی هستند معلمان
  • رها مرادزاده IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    بسیار خانوم مریم عبدی تدریس بیست ودلسوز هستن خدا رو شاکرم ک معلمانی چو خانوم عبدی هستن خدا سلامت نگهداره ایشون وامسال ایشون رو
  • هلنا فلکدین IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    با سلام از معلم خانم زهرا زمانیان بسیار زیاد راضی هستم واز او تشکر فراوان میکنم.
  • هلنا فلکدین IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    با سلام این جانب هلنا فلک الدین تقدیر و تشکر واز معلم خود خانم زهرا زمانیان به عمل می یاورم نسبت به تعلیم وراهنمایی من
  • فاطمه یوسفی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    عالی بسیار خوب
  • سیاوش بشگرد US ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    معلم من عالی هست وخیلی خوب درس میده خانم تقدمی شما گل هستین خیلی دوست دارم
  • خانم مرضیه سمیعی پاقله IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    معلم پرتلاش و مدرس نمونه
  • سایدا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 1
    این برنامه خیلی خیلی خوبه به نظر من این برنامه خوبه و ما میتونیم از این سایت معلمانمان را انتخاب کنیم
  • مریم عرب IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    خیلی عالی هست ۲۰ خیلی خیلی ممنون
  • شیدا شیخ کانلو IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    معلمان
  • هلیا عابدینی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    خانم تترا معلم خوبی هستند
  • کارگر IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    بهترین بهترین معلم
  • هادی عنساری IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    این معلم خوب و مهربان است
  • فاطمه رجبی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 0
    معلم من بهترین معلم جهان تدریسش خیلی خوبه خیلی مهربونه وهمیشه به فکرماست بهترین معلم
  • خانم غانمي IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    خانم چهارلنگ خانم خیلی خوبیه🥰🥴💯
  • نیاز صحرایی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    عالی و مهربان و کار بلد
    • مینا IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      کاش براساس همین امتیازات به معلماحقوق بدن ،بچه های من ۲قلوهستن کلاس دوم ،بااینکه کلاس اول خیلی سخته ولی پارسال اصلااذیت نکردن معلمشون عالی بودبرعکس امسال اصلانمیدنه کدوم بچه زرنگه کدوم تنبل ،یعنی همچین معلمایی روبایداخراج کردفقط امسال توی زحمت بودم خودم درس میدم میرن امتحان انگاررفتن آزمون المپیاد آخه شماکه درس نمیدی مادرای بیچاره شدن معلم حالااین سوالای المپیادی روازکجامیاری کارکردی؟فقط توکلاس سرشون توگوشیه
  • ثنا IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    تمام دبیر های ما عالی هستن
  • سمیرا حسنوند IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    ۱۰
  • آراز صداقت نیا IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    آقای اسماعیل زاده آموزگار پایه چهارم استان اردبیل از شهرستان مشگین شهر بهترین معلم فرزندم هست خیلی خیلی خوب است البته پایه ی سوم هم معلمش بود واقعا به نظر من بهترین وبا اخلاق ترین استاد است
  • النا خنامانی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    معلم من خانم مرادی عزیز هستش پایه سوم دبستان حضرت خدیجه که خیلی تدریسشون عالیه بهترین معلم دنیاست
  • نرگس شجاعیان IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    معلم من سرکار خانم زمانیان بسیار خانم خوب مهربان وفهمیده ای است بسیار خوب درس میده  من خیلی اون رو دوست دارم امید وارم همیشه سلامت تندرست باشد
  • زهرا نوابی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    1 0
    با سلام من از معلم خودم سرکار خانم زهرا زمانیان بسیار تشر میکنم
  • زهرا نوابی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    با سلام این جانب از سرکار معلم زهرا زمانیان بسیار زیاد تشکر‌وارز ادب میکنم
  • محنا رعسی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    با سلام این جانب از معلم خودم بسیار زیاد تشکر میکنم🙏
  • نرگس خیلی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    با سلام این جانب از معلم خودم تشکر میکنم
  • فاطمه امیری IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    بسیار عالی هستن ایشان در همه جنبه ها در کلاس ودر جلسات با والدین
  • یلدا یمینی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    باسلام اینجانب یلدایمینی به معلم خود سرکار خانم زهرا زمانیان کمال تقدیر و تشکر را دارم خانم زمانیان بسیار خوب تدریس می کند ممنون از معلم خوبم
  • ماهان IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 1
    معلم خیلی خیلی خیلی خیلی خيلي خوب
  • فاطمه زهرا حسن زاده IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    خیلی خوب
  • آیهان وفرهان محمودی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    خانم مریم عبادی معلم کلاس اول معلم خیلی خیلی خوبی هستن اما از ایشان خیلی راضی هستیم
  • S IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    خانم. من ک خانم فرزانه هست خیلی خیلی خوب تدریس می‌کند و من اورا خیلی خیلی دوست دارم خیلی زیاد برای من وکلاس ما خیلی خیلی زحمت میکشد ♥️😘
  • خانم پناهی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    خانم پناهی خیلی خانم مهربانی است ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
  • محنا IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    خیلی عالی
  • علی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    امتیاز
  • مائده NL ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    1 0
    ساجده پویش خیلی معلم خوبی است خوب توضیح میده ومن واقعا خیلی دوستش دارم
  • محمد رضا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    سلام من کلاس نهم هستن معلم ریاضیمان روزگارم را سیاه کرده