بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب اهواز در دهه فجر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب اهواز در دهه فجر گفت: ایستگاه ملی راه یکی از بخش‌ها مهم فاضلاب اهواز است که حدود ۲۵ درصد فاضلاب خام کل اهواز به آن منتقل و تصفیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان صابر علیدادی امروز _سه‌شنبه سوم بهمن_ در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به عبور رودخانه کارون از شهر اهواز، این رودخانه شهر و در پی آن پروژه فاضلاب اهواز را به دو قسمت شرق و غرب تقسیم کرده است که قسمت اعظم فاضلاب با توجه به تراکم جمعیت در شرق اهواز قرار دارد.

وی افزود: ایستگاه پمپاژ فاضلاب اهواز تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد؛ با بهره‌برداری از این ایستگاه بخش عمده‌ای از مشکلات فاضلاب اهواز رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: ایستگاه ملی راه یکی از بخش‌ها مهم فاضلاب اهواز است که حدود ۲۵ درصد فاضلاب خام کل اهواز به آن منتقل و تصفیه می‌شود، بی‌شک راه‌اندازی این ایستگاه پمپاژ می‌تواند یکی از طرح‌های تأثیرگذار در ساماندهی فاضلاب اهواز باشد.

علیدادی اضافه کرد: افزایش رضایتمندی مردم یکی از رسالت‌های اصلی ما به‌شمار می‌رود و امید است با طرح‌هایی که در سطح استان به‌ویژه اهواز در حال اجراست تا سال آینده بخش اعظمی از مشکلات فاضلاب اهواز و استان برطرف شود.

وی عنوان کرد: ایستگاه پمپاژ ملی‌راه اهواز علاوه بر جمع‌آوری فاضلاب خام سطح اهواز، بخش عمده‌ای از فاضلاب مناطق زیتون کارمندی، ملی‌راه و کوی ملت را به سمت تصفیه‌خانه شرق اهواز منتقل می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: این ایستگاه شامل اتاق‌های دیزل ژنراتور، پست برق، پست پاساژ و نگهبانی است که در مساحت ۱۵۰ متر مربع و با ظرفیت پنج هزار متر مربع بر ساعت احداث شده است.

کد خبر 722429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.