محدودیتی برای اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: علاوه‌بر حمایت کامل از سرمایه‌گذاران بومی و فعالان حوزه اشتغال‌آفرینی، هیچ‌گونه محدودیتی برای اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی نیز در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان زهک اظهار کرد: تولیدات استان باید بر مبنای صادرات در نظر گرفته شود زیرا با وجود مزیت مرز به راحتی می‌توان محصولات را به نقاط مختلف دنیا به ویژه کشورهای همسایه صادر کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان برای تیم مدیریتی و تصمیم گیرنده استان اهمیت فراوانی دارند بنابراین با تمام توان و قدرت این شرکت‌ها را پشتیبانی خواهیم کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امنیت غذایی موضوعی مهم برای هر منطقه است که سیستان و بلوچستان با دارا بودن ظرفیت کشاورزی بی‌نظیر خود می‌تواند تا حد زیادی این مهم را برای استان و کشور تأمین کند.

وی یادآور شد: بعضی اوقات شنیده می‌شود که اقدامات دولت را منحصر برای انتخابات می‌دانند اما این القا به شدت نادرست است زیرا ما به عنوان یک نظام اسلامی تنها برای خدا و رضایت مردم کار می‌کنیم.

کرمی بیان کرد: همه امکانات موجود در شهر باید در روستاها نیز وجود داشته باشند زیرا روستاها نبض اقتصادی هر منطقه محسوب می‌شود.

وی گفت: باید از روزمرگی جلوگیری کرد و فرهنگ کار را که عامل پویایی در جوامع است، ترویج داد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اقتصاد و فرهنگ باید مردمی‌سازی شود چرا که پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو حضور مردم در عرصه‌های مختلف است.

کد خبر 722259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.