بازآفرینی محلات کم‌برخوردار عاملی موثر در برقراری عدالت اجتماعی است

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای شهر سنندج، بازآفرینی محلات کم‌برخوردار را عاملی موثر در برقراری عدالت اجتماعی دانست و گفت: با توجه به اینکه در حاشیه شهر مشکلات بسیاری وجود دارد، مسئولان باید با اجرای دستورالعمل بازآفرینی محلات برای کاهش فاصله‌ها و برقراری عدالت اجتماعی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، شیدا حیدریان امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در جلسه کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر سنندج در کنار سایر همکاران در این پارلمان محلی، هر آنچه را که در توان داشته باشم را به‌کار خواهم گرفت چون معتقدم اگرچه قدم‌ها کوچک باشد، اما می‌توان اثرات خوبی را بر جای گذاشت.

وی افزود: مشکلات موجود، مختص به زمان خاصی نیست، اما یقین دارم که با روحیه انقلابی و جهادی مسئولان می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: با طرح و برنامه‌های کلی که در سطح کلان برای مناطق کم‌برخوردار تهیه می‌شود نمی‌توان همه مشکلات را حل کرد و باید خود شهرها نیز برای رفع مشکلات خود چاره‌اندیشی کنند.

حیدریان ادامه داد: نحوه شکل‌گیری حاشیه شهرها متفاوت است، بنابراین طرح‌های همه‌جانبه‌ای باید اتخاذ شود که برای مقابله با مشکلات سال‌های آتی پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشد.

وی بازآفرینی محلات کم‌برخوردار را عاملی مؤثر در برقراری عدالت اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حاشیه شهرها مشکلات بسیاری وجود دارد، مسئولان مربوطه باید با اجرای دستورالعمل بازآفرینی محلات کم‌برخوردار، نسبت به کاهش فاصله‌ها و برقراری عدالت اجتماعی اقدام کنند.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با توجه به اینکه همشهریان حس تعلق خاطر به دیار و محلات خود دارند و قبل از مسئولان مشکلات پیرامون خود را احصا می‌کنند، مشارکت و تعامل آن‌ها با مجموعه شورا و شهرداری عامل مؤثری در حل و فصل مشکلات شهری است.

کد خبر 722157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.