برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با محوریت جهاد تبیین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: محور برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر جهاد تبیین است؛ دستاوردهای نظام اسلامی باید به‌خوبی و هنرمندانه بیان شود و در میان دستاوردها، هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، صبح امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در نشست هماهنگی ویژه‌برنامه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و تسلیت در پی شهادت مستشاران سپاه پاسداران در سوریه اظهار کرد: برنامه‌های ایام الله دهه فجر بسیار حائز اهمیت است زیرا پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی بی‌بدیلی در جهان بود از این‌رو بر امتداد و گرامیداشت این راه روشن تأکید داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی حاکمیت را ذیل حاکمیت خداوند متعال تشکیل داد و این تنها حکومتی در عالم است که این خصوصیت را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیانگر اصل این واقعیت است از این‌رو نسل‌های ما باید بدانند که چه اتفاقاتی افتاده است، انقلاب نه ارزان و نه فوری به دست آمده است، بلکه خون جوانان و مردم ما جاری شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: پس از فتنه سال گذشته که دشمنان به دنبال براندازی نظام بودند، به فضل الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم نظام جمهوری اسلامی همچنان با قدرت برپاست، در این شرایط باید نشان دهیم که استحکام نظام از گذشته بیشتر است.

وی ضمن تأکید بر نشان دادن حضور همگانی مردم در ایام‌الله دهه فجر گفت: باید نشان دهیم که آحاد مردم نه خسته شده‌اند و نه از نظام اسلامی روی‌گردان هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای ایام‌الله دهه فجر باید عملیاتی، متمرکز، دقیق، مؤثر و توأم با جهاد تبیین باشد.

جان‌نثاری تأکید کرد: مسئولیت برگزاری شایسته برنامه‌های دهه فجر با فرمانداران و ستادی است که در هر شهرستان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها و آحاد مردم باید در برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر نقش داشته باشند و برنامه‌ها به صورت همگانی برگزار شود.

جان‌نثاری تصریح کرد: محور برنامه‌ها جهاد تبیین است و دستاوردهای نظام اسلامی باید به‌خوبی و هنرمندانه بیان شود و در میان دستاوردها، هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: ضرورت حضور همگانی مردم در انتخابات باید تشریح شود.

وی تأکید کرد: گرامیداشت ۱۲ بهمن، گلباران مزار شهیدان و راهپیمایی ۲۲ بهمن باید باشکوه و معنادار برگزار شود.

جان‌نثاری افزود: تبلیغات محیطی، آذین‌بندی محلات و ادارات و جشن‌های محلی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی نیز به‌عنوان یک گفتمان اجرایی قالب در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید به مرحله عینیت درآید.

کد خبر 722131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.