نصب ۴ دوربین‌ سرعت‌سنج در معابر قرچک

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قرچک از خرید ۲۰ دستگاه دوچرخه برای پارک‌های شهر خبر داد و گفت: چهار دوربین‌ سرعت‌سنج در معابر قرچک نصب شده است.

سعید قشقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خرید پنج دستگاه ون خبر داد و اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری نصب چهار دوربین سرعت‌سنج، خرید ۲۰ دستگاه دوچرخه برای پارک ولی‌عصر (عج) و اقوام، اصلاح هندسی دوربرگردان تپه باستانی کمربندی جنوبی و زیرسازی جنب بیمارستان شهید ستاری انجام شده است.

وی افزود: نصب تابلو در یک طرف خیابان شهدا، تعویض کل استوانه‌ها و اجرای پیست دوچرخه‌سواری بلوار هاشمی رفسنجانی انجام شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قرچک با اشاره به یک‌طرفه کردن خیابان رجایی همراه با نصب تابلوی راهنمایی خاطرنشان کرد: تعویض تابلوهای ترافیکی و نصب گاردریل در کمربندی جنوبی در سال جاری انجام شد و اجرای خط‌کشی طولی شهر، نصب سه سرعت‌گیر، اجرای دوربرگردان ۳۰ متری فرهنگیان و نصب دو پل هوایی از دیگر اقدامات شهرداری قرچک در سال جاری است.

قشقایی از رنگ‌آمیزی پارکینگ آرامستان و بلوک عابر پیاده خبر داد و تاکید کرد: در حوزه ترافیکی شهر نصب جداکننده لاستیکی ایستگاه‌های تاکسی، نصب سرعت‌گیر، نصب گل‌میخ و خط‌کشی جاده صالح‌آباد، نصب تابلوهای هدایت مسیر، راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری پارک جنگلی و تعویض ماژول‌چراغ‌های راهنمایی و رانندگی اجرا شد.

وی از احداث سالن آزمون راهنمایی و رانندگی در پلیس راهور خبر داد و گفت: باند کندرو از ابتدای خیابان فتح‌المبین تا میدان پویینک احداث شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قرچک با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی در پارک ترافیک گفت: عوامل و بازرسان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی با هدف رفع گره‌های ترافیکی شهر فعال شدند، همچنین نصب نرده زیر پل نیایش و اجرای لچکی خیابان گوهردشت انجام شد.

کد خبر 722126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.