تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برای نسل جدید یک ضرورت است

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برای نسل جدید یک ضرورت بوده و لازم است در این راستا برنامه های تبیینی برگزار شود.

به خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضوان باقلاچی ظهر امروز _یکشنبه یکم بهمن _ در جمع نیروهای پرورشی آموزش و پرورش استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حادثه دفعی نیست، بلکه یک دگرگونی مستمر و تحول دائمی است و به تدریج ارزش‌ها و آرمان‌های والایش در جامعه را تحقق می‌یابد از این رو تبیین و تشریح این مهم برای نسل نوجوان و آینده ساز در مدارس یک ضرورت است.

رضوان باقلاچی استفاده ظرفیت‌های اجتماعی و انقلابی دانش آموزان را لازم در حوزه‌های مختلف را راهگشای دانست و افزود: نمونه این تجربیات موفق در این زمینه وجود داشته است و بهره‌گیری درست و هدفمند از این ظرفیت‌ها در برنامه‌های دهه مبارک فجر و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد انتظار است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی و اجتماعی موظف شده‌اند که همکاری لازم را با آموزش و پرورش و مدارس در کیفیت بخشی و پرشور نمودن برنامه‌های دهه مبارک فجر داشته باشند.

غفور حضوری معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان این نشست گفت: از زحمات نیروهای پرورشی و فرهنگی مناطق و نواحی در تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های کلی در روند فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، قرآنی، مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی کمال قدردانی را داریم و در این مسیر هم باید با تقویت روحیه انقلابی، جهادی و با توجه به اهمیت موضوع و استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی نهایت تلاش خود را در راستای تحقق اهداف برنامه‌ها و طرح‌های ابلاغی داشته باشیم.

کد خبر 721877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.