۵۰ هکتار از عرصه باغ رضوان مجهز به آبیاری تحت فشار می‌شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: در راستای نگهداری بهینه از فضای سبز شهری و مدیریت مصرف آب، فاز سوم باغ رضوان به وسعت ۵۰ هکتار به آبیاری تحت فشار مجهز می‌شود.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هزینه ۲۰ میلیارد ریالی اجرای پروژه آبیاری تحت فشار اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در استان اصفهان و لزوم مصرف بهینه در آبیاری، اجرای هرچه بیشتر و مدیریت مصرف آب این عملیات در دستور کار سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به انجام پروژه‌های مدیریت مصرف آب افزود: شهرداری اصفهان در تلاش است با برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارگزاران فضای سبز در بهینه‌سازی مصرف آب گام‌های مؤثری بردارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه در راستای نگهداری بهینه از فضای سبز شهری و مدیریت مصرف آب، فاز سوم باغ رضوان به وسعت ۵۰ هکتار به آبیاری تحت فشار مجهز می‌شود، خاطرنشان کرد: این عرصه دارای هفت هکتار فضای سبز است.

حاجیان ادامه داد: علاوه بر طرح‌های توسعه سیستم آبیاری تحت فشار، اقداماتی از قبیل رفع عیوب شبکه در نقاط فرسوده و اصلاح الگوی کاشت فضای سبز در برنامه‌های این سازمان قرار دارد که بخش عمده‌ای از آن تاکنون انجام شده است و امیدواریم به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 721860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.