در حوزه جوانان باید گام‌های موثری برداشته شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حوزه جوانان باید بیش از پیش گام‌های موثری برداشته شود چرا که استان اردبیل یکی از استان‌های جوان کشور بوده و بیش از ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت استان متشکل از قشر ارزشمند جوانان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور، امروز_ یکشنبه یکم بهمن_ در نشست منتخبین و فعالین حوزه جوانان که با حضور مسئولان استانی و مدیران دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه جوانان باید بیش از پیش گام‌های مؤثری برداشته شود چرا که استان اردبیل جزو استان‌های جوان کشور است و ما نیز در این نشست میزبان ۵۰ نفر از جوانان فعال و منتخب در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۴۲۰ هزار نفر از مردم استان اردبیل را جوانان بین ۱۸ تا ۳۵ سال تشکیل می‌دهند، افزود: این آمار جمعیت نشان از جوان بودن استان اردبیل دارد و ما باید در حوزه جوانان تلاشمان را چند برابر کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: از وظایف اداره کل ورزش و جوانان رفع موانع و مشکلات جوانان است که با هماهنگی اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان به دنبال احصا مشکلات این حوزه هستیم تا بتوانیم با ارائه طرح در ستاد ساماندهی امور جوانان گام‌های مهم و اساسی را برداریم.

پهناور اضافه کرد: یکی از خواسته‌های به‌حق جوانان این استان وجود خانه جوانان است که با هماهنگی‌هایی که با استاندار محترم اردبیل انجام گرفته است، تلاش خواهیم کرد که این خواسته را برای جوانان جامه عمل بپوشانیم.

وی در این نشست تاکید کرد: معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از جوانان علاقمند برای تشکیل مؤسسات مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف حمایت خواهد کرد و برای برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و دیگر حوزه‌ها حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 721822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.