کارهای زودگذر و ویترینی را باید کنار بگذاریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان با تاکید بر اهمیت تولید کارهای ماندگار گفت: کارهای زودگذر و ویترینی را باید کنار بگذاریم و به تولید کارهای مهم و ماندگار توجه داشته باشیم و برای آن‌ها هزینه و سرمایه‌گذاری کنیم، چراکه اصفهان ظرفیت خوبی در این زمینه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی سیدین‌نیا پیش‌ازظهر امروز _یکشنبه یکم بهمن_ در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه روزی نیست در جمهوری اسلامی مظلومی شهید نشود و همه این‌ها مسئولیت آدم را سنگین می‌کند، اظهار کرد: مدیریت مسئولیت سنگینی است که حکم آن متعلق به تمام مجموعه است.

وی با اشاره به مبانی مدنظر خود برای پیشبرد بهتر فعالیت افزود: مبانی شرعی و دینی جزو محکمات هستند، مبنای عقل که بر اساس آن بسیاری از امور حرکت می‌کند، همچنین مبنای عرف مورد توجه است؛ چراکه هر جامعه ارزش‌هایی دارد و باید به آن توجه کنیم تا بتوانیم با آرامش حرکت کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان تصریح کرد: مبانی علم به‌خصوص در حوزه هنر که هنرمند آن را خالق می‌کند و خداوند آن را به هرکسی نمی‌دهد نیز مهم است، همچنین مبانی فطرت که خداوند این ویژگی را در دوران زندگی و وجود همه انسان‌ها قرار داده مورد توجه است.

وی افزود: مبانی قانون از موارد مورد نظر است؛ چراکه هر جایی قوانینی بر آن حاکم است که با این محکمات خیال افراد راحت است.

سیدین‌نیا با تاکید بر اهمیت تولید کارهای ماندگار گفت: کارهای زودگذر و ویترینی را باید کنار بگذاریم و به تولید کارهای مهم و ماندگار توجه داشته باشیم و برای آن‌ها هزینه و سرمایه‌گذاری کنیم، چراکه اصفهان ظرفیت خوبی در این زمینه دارد.

کد خبر 721784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.