توسعه و تقویت ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی ۴ سایت و دکل پرسرعت جدید در آبادان

مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان گفت:شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان آبادان با نصب و راه‌اندازی ۴ دکل و سایت پرسرعت جدید توسعه و تقویت شد.

رحیم فلاح زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: در ادامه اجرایی شدن عملیات پروژه فاز ۹ توسعه شبکه ارتباطی همراه اول به منظور پایداری و تقویت ارتباطات سیار برای بهره‌مندی مشترکین از خدمات مطلوب و با کیفیت و افزایش پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، سایت‌های پرسرعت همراه اول کوی قائم، امیرآباد با تکنولوژی نسل ۲، ۳ و ۴ و کوی ذوالفقار و میدان کارون (خیابان شهدای نیروی دریایی) با تکنولوژی از نوع نسل ۲، ۳ و ۴ و ۴.۵ نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: بر اساس این خبر عملیات نصب و راه‌اندازی این دکل و سایت‌های پرسرعت جدید همراه اول، با پیگیری و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان و پس از طراحی، مکان‌یابی، تملک مکان و تأمین بستر زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی با هدف تقویت و پایداری ارتباطات سیار در شهرستان آبادان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان ادامه داد: با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت‌های پرسرعت شهری به شبکه گسترده همراه اول، کانال‌های ترافیکی شبکه همراه اول افزایش یافت که ضمن رفع نقاط کور در محدوده این سایت‌ها باعث تقویت شبکه و پایداری ارتباطات سیار شده و مشترکین در مناطق و اطراف این سایت‌ها از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالاتر از قبل بهره‌مند شدند.

فلاح زاده اضافه کرد: پروژه نصب و راه اندازی این ۴ سایت جدید در شهرستان آبادان از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه سال جاری است.

به گزارش ایمنا پروژه‌های توسعه‌ای ارتباطات مخابراتی از جمله توسعه شبکه همراه و اجرای نهضت جهادی فیبر مخابرات از جمله اقدامات مخابرات منطقه در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خوزستانی است که این پروژه‌ها همچنان در حال اجراست.

کد خبر 721556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.