نقش موثر برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی در توسعه روستایی

استاندار سمنان گفت: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند در تولید ثروت در روستاها و توسعه و تقویت مشاغل خانگی به‌ویژه در روستاها از طریق برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی نقش‌آفرینی موثری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _شنبه سی‌ام دی_ در نشست تبیینی با جامعه مهارتی استان اظهار کرد: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند در تولید ثروت در روستاها و توسعه و تقویت مشاغل خانگی به‌ویژه در روستاها از طریق برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشد.

وی افزود: جامعه هدف و مخاطبان مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، گستره بسیار وسیع داشته و جامعه‌ای بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اقدامات و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مهارت‌افزایی توسط این مجموعه برای جامعه مخاطب خود در جهت تقویت و توسعه نشاط اجتماعی، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و رونق تولید تأثیر بسیاری دارد.

هاشمی تصریح کرد: ارائه مهارت‌های فنی و تخصصی در بحث آماده‌سازی افراد جهت ورود به بازار کار و فعالیت در شرکت‌های صنعتی و تولیدی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان امری ارزشمند است.

وی ادامه داد: همه از جمله جامعه مهارتی استان وظیفه داریم تا در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری به صورت ویژه گام برداریم.

به گزارش ایمنا، نشست تبیینی استاندار سمنان با جامعه مهارتی استان با موضوع مشارکت در انتخابات در سالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد و در این برنامه بالغ بر ۱۵۰ نفر از جامعه مهارتی شامل پیشکسوتان، مهارت‌آموزان، مهارت‌آموختگان و مدیران اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان حضور داشتند.

کد خبر 721519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.