محسن آذرباد در یک قدمی ذوب‌آهن

محسن آذرباد، کاپیتان باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان قرارداد خود با نارنجی‌پوشان را فسخ کرد و با مدیران باشگاه ذوب‌آهن برای پیوستن به گاندوها به توافق نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طی چند روز اخیر که پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران در جریان است شایعاتی مبنی‌بر جدایی محسن‌آذرباد از مس رفسنجان مطرح شده بود و همچنین در فضای‌مجازی پیش‌بینی می‌شد کاپیتان باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان با جدایی از این تیم به جمع شاگردان محمد ربیعی که سابقه همکاری و رابطه خوبی با او دارد، ملحق شود.

در ابتدای فصل هم با حضور محمد ربیعی روی نیمکت ذوب‌آهن همین شایعات به‌وجود آمد، اما محسن آذرباد شایعات انتقال به سبزپوشان اصفهانی را رد کرد، اما اکنون به‌نظر می‌رسد محمد ربیعی همچنان نسبت به جذب ستاره محبوب خوب اصرار ورزیده است و مشکلات مالی و مدیریتی در باشگاه مس رفسنجان هم عاملی شد تا بالاخره ربیعی و آذرباد دوباره به‌هم برسند.

محسن آذرباد، کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان فسخ قرارداد با این باشگاه و پیوستن به ذوب‌آهن اصفهان را به‌طور مستقیم تأیید کرد. به این ترتیب باید منتظر ماند تا باشگاه ذوب‌آهن توافق‌نهایی با محسن آذرباد را به‌طور رسمی اعلام و از این بازیکن به‌عنوان خرید زمستانی‌اش رونمایی کند.

کد خبر 721403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.