فضاهای تبلیغات شهری را در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس قرار می‌دهیم

شهردار اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر آمادگی دارد طبق دستورالعمل فرمانداری، فضاهای شهری از جمله تبلیغات محیطی را در اختیار نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه سی‌ام دی_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها اظهار کرد: افرادی که دست‌اندرکار مدیریت شهری هستند، به‌خوبی می‌دانند از وقتی که شوراهای اسلامی شهر در کشور فعال شد، تحول اساسی برای تمام شهرها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه همیشه مشارکت و کمک مردم در اداره شهر و کشور منشأ خیر و برکت بوده است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد آنجا که پای مردم در اداره و مدیریت کشور باز باشد و مردم مشارکت فعال داشته باشند، این حضور و مشارکت منشأ تحول است، چراکه علاوه بر انتخاب، بر منتخبان نظارت و مطالبه می‌کنند و خواسته‌های خود را از طریق نمایندگان بیان می‌کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدوارم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور حماسی مردم و مشارکت آن‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات باشیم.

قاسم‌زاده گفت: شهرداری این کلان‌شهر آمادگی دارد طبق دستورالعمل فرمانداری، فضاهای شهری از جمله تبلیغات محیطی را در اختیار نامزدهای تأیید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

کد خبر 721385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.