اقدام موشکی سپاه مقتدرانه و هوشمندانه بود

امام جمعه موقت شهرستان نائین با اشاره به اقدام اخیر سپاه در حمله موشکی به مواضع تروریست‌ها، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی مقتدرانه و هوشمندانه مواضع داعش، تکفیری‌ها و گروهک‌های تروریستی را در عراق و سوریه مورد هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام امیر شفیعی ظهر امروز _جمعه بیست و نهم دی_ در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب اظهار کرد: هر زمانی برای مردم و مؤمنان امتحانات مختلفی وجود داشته است و یکی از فرمایشات امام هادی (ع) در زیارت جامعه کبیره این است که اهل بیت (ع) باب و درگاه امتحان مردم هستید و هرکسی که به سراغ شما آمد، در این امتحان نجات پیدا کرد و هرکس به سمت شما نیامد، هلاک شده است.

وی ادامه داد: در دوران پیش از رحلت پیامبر اکرم (ص) شاهد این امتحان‌ها هستیم تا به زمان امام رضا (ع) می‌رسیم و می‌بینیم که عده‌ای امامت ایشان را قبول نمی‌کنند و ریشه آن دنیا و امور دنیوی بوده و برای این نپذیرفتن، دنبال بهانه بودند.

امام جمعه موقت شهرستان نائین افزود: یکی از بهانه‌ها این بود که امام رضا (ع) فرزند ندارد و زمانی‌که امام جواد (ع) دارای فرزند شد، آنها به دلیل توجیه انحراف خودشان، فرزند امام را انکار کردند و باید بدانیم که امروز ما نیز در دوران غیبت با حوادث و وقایع مختلف امتحان می‌شویم و باید حواسمان را جمع کنیم تا سربلند از امتحان‌ها بیرون بیاییم.

اقدام اخیر سپاه هوشمندانه و مقتدرانه بود

شفیعی ادامه داد: این اقدام پس از حوادث تلخ در حادثه تروریستی مراسم شهادت سردار سلیمانی اتفاق افتاد و نزدیک به ۱۰۰ نفر از مردم عزیز را از دست دادیم و عده بسیاری مجروح شدند و چه کسی باید مسئولیت این جنایت را بپذیرد؟

امام جمعه موقت شهرستان نائین اضافه کرد: اینکه دشمنان و بدخواهان این ملت در گروهی به نام جیش الظلم بیایند در خاک یک کشوری لانه کنند و آنجا را پناهگاه خود قرار دهند و در زمان‌های مختلف مرز کشور ما را مورد حمله قرار دهند و در نقاط مرزی شهید بدهیم و دست روی دست بگذاریم، این فایده نداشته است.

خاک هیچ کشوری پناهگاه جنایت‌کاران علیه ایران نیست

شفیعی با بیان اینکه باید پاسخ دندان‌شکنی به این گروه داده می‌شد و این اقدام هوشمندانه پیامدهایی را در پی داشت، تاکید کرد: این اقدام علیه کشور عراق، سوریه و پاکستان نیست و اقدام علیه تروریست‌ها و آدمکش‌ها، اقدامی علیه هیچ کشوری نیست و این تعرض به خاک هیچ کشوری نیست‌.

وی ادامه داد: این اقدام مقتدرانه درس بزرگی برای بدخواهان بود که بدانند خاک هیچ کشوری پناهگاه هیچیک از جنایت‌کاران نیست و اگر بخواهند جنایتی انجام بدهند با پاسخ دندان‌شکنی مواجه خواهند بود.

امام جمعه موقت شهرستان نائین با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و معادلات پس از آن، گفت: برخی از کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی رابطه با اسرائیل بودند و این مسئله به فراموشی سپرده می‌شد که اقدام مقاومت و حماس در حقیقت مقاومت را زنده کرد و ما آثار آن را در دنیا مشاهده می‌کنیم.

اسرائیل در چشم مردم دنیا منفور است

شفیعی ادامه داد: مردم دنیا از این حقیقت که نزدیک به ۲۵ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین که اکثر آنها کودکان و زنان بودند و به دست رژیم صهیونیستی جنایتکار شهید شدند، متوجه و آگاه شد و هم دنیا و هم شکست خورده‌های اسرائیل به شکست این رژیم صهیونیستی معترف است.

وی افزود: اسرائیل اهدافی داشت و پس از طوفان الاقصی به صورت جنون آمیز به مردم مظلوم حمله ور شد و امروز به هیچکدام از اهداف خود که زمین‌گیر کردن جبهه مقاومت و تصرف کامل غزه بود، نرسیده و شکست خوردند و عقب نشینی کردند.

امام جمعه موقت شهرستان نائین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در دید مردم دنیا مورد نفرت قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در انگلیس، آمریکا، فرانسه و کشورهایی که دولت‌های آن حامی این رژیم فاسد هستند نیز این رژیم کودک‌کش منفور است و باید بدانیم که عاقبت پیروزی برای مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهد بود و اسرائیل در این دریای خون مظلومان غرق خواهد شد.

مجلس، دولت و ایران قوی با حضور پررنگ مردم میسر است

شفیعی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، گفت: حضور درخواست و اقدام مردم یک اصل اساسی در اسلام است که مردم در اجتماعات و مراسم‌ها مختلف حضور داشته باشند و دشمن امروز تلاش می‌کند این حضور مردم را کمرنگ کند.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و زمانی مجلس قوی و دولت قوی و به پشتوانه آن ایران قوی را خواهیم داشت که مردم حضور پررنگ در صحنه داشته باشند.

کد خبر 721317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.