هدف دشمن مأیوس کردن مردم است

امام جمعه موقت شهرستان چادگان گفت: امروزه یکی از اهداف دشمن، مأیوس کردن مردم است تا به صحنه نیایند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمد رضا ابراهیمی ظهر امروز _جمعه بیست و نهم دی_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان با اشاره به دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری اظهار کرد: یک نکته که همیشه توسط رهبری بر آن تاکید می‌شود، حضور مردم و پشتیبانی آن‌ها از انقلاب است ولی دشمن از این مسئله هراس دارد و دنبال جدایی مردم از انقلاب است.

وی افزود: دشمن روش‌هایی برای اهداف خود دارد و از جمله آن کوچک شمردن حضور مردم است که به طور معمول بعد از راهپیمایی‌ها، انتخابات و حتی پس از مراسم اربعین که یک اجتماع بزرگ مذهبی است، که از طریق فضای مجازی و ماهواره‌ها صورت می‌گیرد.

امام جمعه موقت شهرستان چادگان گفت: از دیگر اهداف دشمنان مأیوس کردن مردم و ترساندن از قدرت‌ها است که به لطف خدا تا کنون موفق نشده است.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: دشمن به دنبال بی اعتنا و بی اعتقاد کردن مردم نسبت به اعتقاداتشان است و در پی این است که مردم و خصوصاً جوانان نسبت به انتخابات و مسائل مهم کشور بی اعتنا شوند.

وی اضافه کرد: ولی ما می‌دانیم که هر وقت حضور مردم بیشتر بوده است، مسئولان هم باقدرت بیشتری کارها را پیگیری کرده‌اند.

امام جمعه موقت چادگان اظهار کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌ها در عراق و سوریه یک پیام مهم داشت که ایران اگر بخواهد می‌تواند حتی رژیم غاصب صهیونیستی را هدف حمله خود قرار دهد و این نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه تاکید کرد: بین ایران و پاکستان رزمایش‌هایی بوده و دو کشور توافق کرده بودند که تروریست‌هایی که علیه ایران و پاکستان حرکت می‌کنند را هدف قرار دهند و این نشان از ضعف نظام اسلامی نیست؛ از ابتدای انقلاب هم کشورمان در مقابل هیچ قدرتی عقب نشینی نکرده است.

کد خبر 721316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.