اقدام مقتدرانه سپاه در انتقام از قاتلان سردار سلیمانی

امام جمعه اهواز با اشاره به اقدامات مقتدرانه سپاه و انتقام از قاتلان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: اعتکاف تمرین انس و همدلی با خداوند است لذا باید هم خودمان و هم خانواده و فرزندان را برای حضور در اعتکاف تشویق نماییم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوزستان حجت الاسلام سید نبی موسوی فرد امروز _جمعه بیست‌ونهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند وقت اخیر اقداماتی علیه دشمنان ایران اسلامی و قاتلان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام داد که مورد حمایت همه‌ی ما است، این اقدامات انتقامی، قاطع و مقتدرانه بودند.

وی افزود: امسال سال خشک و کم بارشی داشتیم تا به امروز، در حالی که اکنون باید همه‌ی قله‌ها پوشیده از برف باشند اما با میزان کم بارندگی امسال یکی از خشک‌ترین سال‌ها بوده است لذا باید برای نزول باران رحمت الهی دعای باران بخوانیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به دیدار را مقام معظم رهبری و ابلاغ سلام ایشان به مردم خوزستان، ادامه داد: ماه مبارک رجب فرا رسیده است، روح انسان همانند جسم به دچار آلودگی می‌شود استغفار یکی از راه‌های پاکیزگی رو و از بین بردن آلودگی است و روایت‌های زیادی در شأن استغفار در ماه رجب آمده است.

وی با اشاره به رسیدن ایام اعتکاف در ماه رجب، اضافه کرد: اعتکاف تمرین انس و همدلی را خداوند است از این رو باید هم خودمان و هم خانواده و فرزندان را برای حضور در اعتکاف تشویق کنیم.

کد خبر 721299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.