مس سونگون با سرمربی جدید به‌دنبال خروج از بحران

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور امروز با انجام هفت دیدار دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مردان کشور امروز _جمعه بیست‌ونهم دی_ با انجام هفت دیدار به‌صورت همزمان از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود که مهم‌ترین بازی‌ها در بالای‌جدول برای گیتی‌پسند شکست‌ناپذیر و مس سونگون که سرمربی‌اش را تغییر داده خواهد بود.

مس سونگون با سرمربی جدید به‌دنبال خروج از بحران

مقاومت البرز - کراپ الوند ایرانیان قزوین

با توجه به دو پیروزی اخیر کراپ الوند در لیگ برتر، شرایط تیم علیرضا افضل بهتر شده و خطر سقوطی را احساس نمی‌کند. بازی رفت با برتری پنج بر صفر کراپی‌ها به پایان رسید اما مقاومت حریف سختی برای کراپ خواهد بود. چهره این بازی علیرضا جوان است که به‌دلیل خدمت سربازی به جای پیراهن کراپ، پیراهن مقاومت را در فصل جاری بر تن کرده است. گفتنی است مقاومت کورسو امیداری برای بقا دارد و باید برنده دیدار این هفته باشد.

فرش‌آرا مشهد - مس سونگون ورزقان

به تازگی حمید بی‌غم به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون ورزقان انتخاب و جانشین اسماعیل تقی‌پور شد تا برای خروج مس از بحران تلاش کند و امروز در اولین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تبریزی با تیم شهر خود دوئل خواهد کرد. مسی‌ها میزبان بازی فرش‌آرای مشهد خواهند بود که با سه باخت پیاپی همه فرضیات را به‌هم ریخته و حاشیه امنیت خود در بالای جدول را از دست داده است. دوئل مس سونگون با فرش‌آرا که شرایط خوبی ندارد جالب‌توجه خواهد بود.

فولاد زرند ایرانیان سیرجان - گهرزمین سیرجان

فولاد زرند ایرانیان برای حاشیه‌امنیت در انتهای‌جدول و گهرزمین سیرجان برای استحکام جایگاه سومی خود به‌دنبال پیروزی هستند. زرندی‌ها هفته قبل به مس سونگون باختند، اما گهرزمین یک برد شیرین و پرگل مقابل سفیرگفتمان تهران به‌دست آورد. تیم حسین افضلی به جایگاه دومی که در اختیار مس سونگون هست هم چشم دارد و اگر آن‌ها برنده دربی سیرجان باشند و مس در بازی دشوار خود ناکام بماند جایگاه دومی برای آن‌ها دور از دسترس نیست.

مس سونگون با سرمربی جدید به‌دنبال خروج از بحران

سن‌ایچ ساوه - پالایش‌نفت بندرعباس

پالایش‌نفت بندرعباس پس از چند هفته ناکامی در کسب پیروزی در بازی هفته گذشته بالاخره مقاومت البرز را شکست داد و سن‌ایچ ساوه هم پس از چند هفته پیروزی‌های متوالی به گیتی‌پسند باخت. در بازی رفت پالایش‌نفت با نتیجه شش بر سه سن‌ایچ ساوه را شکست داد و شاگردان جواد اصغری‌مقدم به جبران این شکست هستند. با توجه به بازی خانگی سن ایچ، شرایط این تیم تا حدودی بهتر است.

آناصنعت پاسارگاد قم - شهرداری ساوه

بازی رفت دو تیم آناصنعت پاسارگاد قم و شهرداری ساوه با تساوی خاتمه یافت. هر دو تیم بازی هفته قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند که شهرداری ساوه توانست فرش‌آرای مشهد را شکست داد و آناصنعت در خانه پوشاک‌حافظ ساری به پیروزی رسید. هر دو تیم مربیان بومی دارند و از جوان‌ترین تیم‌های این فصل مسابقات هستند.

مس سونگون با سرمربی جدید به‌دنبال خروج از بحران

سفیرگفتمان تهران - گیتی‌پسند اصفهان

گیتی‌پسند اصفهان همچنان به‌صورت دست‌نیافتنی در بالای جدول قرار دارد و با کسب ۱۸ پیروزی و تنها یک تساوی عملکرد رویایی ثبت کرده است. آن‌ها در شرایطی این هفته به خانه سفیرگفتمان می‌روند که این تیم تهرانی در بازی قبلی خانگی خود مس سونگون را غافلگیر کرد و می‌تواند برای گیتی‌پسند هم روز سختی رقم بزند. گیتی‌پسند در حالی به‌دنبال تداوم رکورد شکست‌ناپذیری خود خواهد بود که فصل گذشته در خانه سفیرگفتمان به این تیم نتیجه را واگذار کرد. البته که باقر محمدی در گیتی‌پسند و در سفیرگفتمان علی خلیلوند به‌دلیل محرومیت غایبان بزرگ این بازی هستند.

آلومینیوم اراک - پوشاک‌حافظ ساری

ایرالکو هنوز در خانه با محمود خوراکچی رنگ پیروزی را هم ندیده است و این فرصت را دارد تا یک سه امتیاز خانگی دشت کند. پیروزی در این بازی تا حدود زیادی خیال ایرالکو را برای بقا آسوده خواهد کرد و در سمت دیگر پوشاک‌حافظ ساری با بهبود شرایط مدیریتی به‌دنبال کسب نتایج بهتر است و هفته گذشته هم فرش‌آرای پرقدرت را در مشهد شکست داد.

کد خبر 721176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.