عرضه اتوبوس‌های بدون آلایندگی در ویرجینیای شمالی

کمیسیون حمل‌ونقل ویرجینیای شمالی از طریق یک برنامه استراتژیک جدید، انتقال به ناوگان اتوبوسرانی بدون آلایندگی را هدایت می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، کمیسیون حمل‌ونقل ویرجینیای شمالی (NVTC) اعلام کرده است که در تلاش برای انتقال آژانس‌های حمل‌ونقل در منطقه به ناوگان اتوبوس‌های بدون آلایندگی است؛ طرح راهبردری اتوبوس بدون آلایندگی ویرجینیای شمالی که اخیراً رونمایی شده است، راهبردهای جامعی را با هدف دستیابی به اهداف پایدار ترسیم می‌کند و در عین حال نیز ارائه خدمات حمل‌ونقل ایمن، قابل اعتماد و مقرون به صرفه را تضمین می‌کند.

عرضه اتوبوس‌های بدون آلایندگی با چالش تامین هزینه‌های زیرساخت شارژ و سوخت‌رسانی مواجه است، هر اتوبوس بدون آلاینده به بیش از یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری نیاز دارد، بنابراین لازم است برنامه‌ریزی‌های دقیقی در این زمینه صورت بگیرد؛ علاوه بر این، توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی بدون آلایندگی مستلزم آموزش نیروهای کار است.

به گفته مقامات مرتبط، توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی بدون آلایندگی در ویرجینیای شمالی مزایای زیادی به همراه دارد؛ برای نمونه، میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد و خدمات ایمنی را به شهروندان ارائه می‌کند.

کد خبر 720920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.