سید جلال نه، برانکو بهتر است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: سیدجلال حسینی یک مهره بزرگ و ارزشمند برای باشگاه پرسپولیس است ولی در حال حاضر زمان مناسبی نیست که وی بخواهد به نیمکت سرمربی‌گری پرسپولیس تکیه دهد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه با مشکلاتی که در باشگاه پرسپولیس وجود داشت و یحیی گل‌محمدی که از نظر من بهترین گزینه برای تیم پرسپولیس بود از این تیم جدا شد، اظهار کرد: مدتی است که مشکلاتی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و برخی عوامل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این مشکلات منجر به ایجاد حاشیه برای پرسپولیس شود و این موضوعات به‌طور قطع در ادامه تأثیرات منفی روی مسائل فنی تیم خواهد گذاشت.

بهترین گزینه برای پرسپولیس مربی خارجی است

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: من در چنین شرایطی بهترین جایگزین برای پرسپولیس را یک سرمربی خارجی می‌دانم که با کنترل حواشی تیم را به کنترل خود درآورد. آمدن مربی ایرانی که بتواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند در این زمان به ضرر خود آن مربی تمام خواهد شد. من همیشه به بهتر بودن مربی‌های ایرانی نسبت به مربی‌های خارجی معتقدم، اما در این شرایط پرسپولیس به مربی خارجی نیازمند است.

کلهر تصریح کرد: سیدجلال حسینی یک مهره بزرگ و ارزشمند برای باشگاه پرسپولیس است، اما در حال حاضر زمان مناسبی نیست که وی بخواهد به نیمکت سرمربی‌گری پرسپولیس تکیه دهد.

وی خاطرنشان کرد: حسینی با کمک‌مربی بودن توانسته است تجربه زیادی کسب کند، اما با توجه به ویژگی‌های اخلاقی خوب در ادامه نیز کسب تجربه بیشتر به وی کمک خواهد کرد تا در شرایط بهتری همراه پرسپولیس به عنوان سرمربی باشد. در حال حاضر سرمربی خارجی نام‌داری مانند «برانکو» بهتر می‌تواند حواشی پیش آمده را رفع کند.

کد خبر 720807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.