کرمان سفیدپوش می‌شود / دمای استان‌های ساحلی خزر کاهش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش برف در ارتفاعات کرمان گفت: از اواخر امروز و فردا در استان‌های ساحلی خزر، بارندگی و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: از اواخر امروز و فردا در استان‌های ساحلی خزر، بارندگی و کاهش نسبی دما و از اواخر روز پنجشنبه و روز جمعه در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در ارتفاعات کرمان، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده نیز با نفوذ جریانات شمالی در گیلان و غرب مازندران بارش خواهیم داشت و در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جو آرام خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و یکشنبه هفته آینده دریای خزر و تا روز جمعه خلیج‌فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری و غبار محلی گاهی وزش باد ملایم، با بیشینه ۱۷ و کمینه ۱- درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، کمی ابری تا نیمه‌ابری گاهی با وزش باد ملایم با بیشینه ۱۵ و کمینه ۱- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 720644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.